Gå til innhold

ang overgang til mme, haster!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt på 2 mndr vil IKKE ha mme. Han tar flaske og har ammet han til nå, men trenger medisiner som gjør at jeg absolutt ikke kan amme:(:( Dette er veldig hardt for meg. Please hjelp..

Kan man feks blande mm med mme i en overgangsfase slik at han lærer å like mme? Har prøvd flere forskjellige, men han spytter det ut, brekker seg og hylskriker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det aner jeg ikke. men har u prøvd forskjellige typer mme? Hipp f eks er litt søtere enn nan.

Skrevet

hvis du tar en halv ts med malt oppi kan det hjelpe. Vesla mi er veldi glad i det;) Og det er ikke farlig da det bare regulerer;))

Skrevet

ja for malt er søtt ikke sant?

Men kan man blande mme og mm??:)

Skrevet

Ja, det går fint å blande mm og mme :)

Bland i mm etter at mme er tilberedt og avkjølt, for mm skal ikke varmes over 40 grader, da ødelegges noen av stoffene i den.

Vanligvis pleier jeg anbefale å gi mm først og så mme, fordi det er ønskelig at ungen får i seg så mye mm som mulig, og da er det bedre å slå ut restene av mme enn av en blanding. Men dette gjelder jo ikke ditt tilfelle, så bare bland i veg og se om det aksepteres.

Skrevet

JA! Bare bland i vei! Men ikke microvarm mm. Varn de hver for seg også bland di.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...