LykkeligmedBabY Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Min lille gutt på 2 mndr vil IKKE ha mme. Han tar flaske og har ammet han til nå, men trenger medisiner som gjør at jeg absolutt ikke kan amme:( Dette er veldig hardt for meg. Please hjelp.. Kan man feks blande mm med mme i en overgangsfase slik at han lærer å like mme? Har prøvd flere forskjellige, men han spytter det ut, brekker seg og hylskriker!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Akkurat det aner jeg ikke. men har u prøvd forskjellige typer mme? Hipp f eks er litt søtere enn nan.
C.L.H85 Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 hvis du tar en halv ts med malt oppi kan det hjelpe. Vesla mi er veldi glad i det;) Og det er ikke farlig da det bare regulerer;))
LykkeligmedBabY Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2011 ja for malt er søtt ikke sant? Men kan man blande mme og mm??
lillenims Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Ja, det går fint å blande mm og mme Bland i mm etter at mme er tilberedt og avkjølt, for mm skal ikke varmes over 40 grader, da ødelegges noen av stoffene i den. Vanligvis pleier jeg anbefale å gi mm først og så mme, fordi det er ønskelig at ungen får i seg så mye mm som mulig, og da er det bedre å slå ut restene av mme enn av en blanding. Men dette gjelder jo ikke ditt tilfelle, så bare bland i veg og se om det aksepteres.
EgG Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 JA! Bare bland i vei! Men ikke microvarm mm. Varn de hver for seg også bland di.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå