Gå til innhold

Lite sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...veldig lite sex. Og lite kos.

 

Det har liksom stoppet opp helt for meg og min samboer.

Startet under første graviditet, for fire år siden, sambo var ikke så lysten på sex da, pga magen/babyen (hjalp ikke å forklare at det ikke gjorde noe), og jeg ble ikke overkåt slik som mange andre gravide, så vi hadde lite sex i svangerskapet. Det vanskeliggjorde seg uansett på slutten pga stor mage og bekkenløsning. Men trenden har fortsatt etter dette.

Nå kommer sikkert masse kommentarer på at han sikkert er utro osv, men det er jeg helt sikker på at han ikke er!!

 

Jeg har gått opp i vekt og en gang jeg spurte han hvorfor vi egentlig ikke hadde oss lenger, og da svarte han ærlig at han ikke tente like mye på meg som før. Ærlig sak det, selv om det ikke er noe kult å få den slengt i trynet.. Når jeg har prøvd å snakke om det senere, har han bare blåst det bort og sagt at han ikke vil prate om det. "Jeg syns vi har det fint jeg", sier han.

Vi har det fint ellers og har mye humor. Men det er noe som mangler såklart. Oppfører oss mer som venner enn kjærester. Kysser sjelden/aldri, sjelden sex og kos. Og jeg blir så frustrert når han ikke vil prate om ting, syns det er skikkelig barnslig!

Begynner også å bli redd for at barnet vårt merker at ikke alt er supert med oss.....

 

Mitt spørsmål er egentlig; hva kan jeg gjøre for å få han til å prate om dette og innse at vi må gjøre noe med det?

Han "klager" iblant over lite sex, og jeg sier da at han må gi litt kos og ta initiativ på en ordentlig måte, slik at jeg får lyst også. Men det gjør han jo ikke. Hans måte å hinte på er liksom å tafse meg litt på rompa!

Jeg har foreslått å sette av to dager i uka til sex, han svarte ikke så mye på det, virket ikke som han syntes det var en veldig god idè.. Men noe må vi jo gjøre for å ta tak i dette. Sex fører til nærhet som fører til et bedre forhold, mener jeg.

Slik det er nå hender det jeg avviser han hvis jeg ikke har lyst, men noen ganger kjører vi på uansett. Blir som oftest en kjappis.

Men det hender han avviser meg også, og det svir jo litt......

 

Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår at dette er vanskelig . Jeg kommer kun på noe jeg selv har gjort når vi har hatt en "dårlig periode" .

Da har jeg vartet han opp helt sånn ut av det blå. Bedt han om å stoppe bilen på en øde plass for at jeg måtte på do eller noe så har jeg gitt han min fulle oppmerksomhet.

 

Etterhvert så følte han nok at dette måtte gjenngjeldes og ble mer og mer kosete.

 

Kanskje snakke om ting som du husker han har gjort med deg som du tydelig forteller hvor kåt du ble av , Hinte litt

. Lykke til ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Det eneste som hjelper er jo egentlig å bare "gjøre det". Er bare det at jeg merker at jeg er redd for å bli avvist på en måte.

Men som de sier, use it or lose it.

Får bare prøve å kjøre på ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye å si, men tenk på dette:

 

Gjør man det samme hver dag, så får man det samme tilbake hver dag også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei

 

Det er som om jeg skulle ha skrevet det selv! Minus det at min mann liker meg uansett kroppsstørrelse eller fasong. Vi har et dødt sexliv nå og jeg går bare rundt og dagdrømmer om andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...