kokosyklus Skrevet 20. mai 2011 #1 Skrevet 20. mai 2011 Pokker pokkersen!!!! HATER alnabru og alt det fører med seg av KØ KØ KØ KØ! Etter skolen i går kveld brukte jeg en e-v-i-g-h-e-t, dvs sto EN TIME I KØ ved Duste Alnabru! Og til alle dere snikere snikere snikere i frekke fila: Jeg DIGGET at traileren sperret begge feltene til slutt for å slippe frem alle oss andre som valgta å oppføre oss. Og takk til bussen som tok over jobben til den smarte trailersjåføren:) Da kom jeg iallefall hjem i løpet av natta! TRØTT! Var i seng halv ett istedet for halv elleve, alle duste egoister i norge! Såh, flott å våkne hver gang jeg snur meg til en av de to liggestillingene jeg har og i tillegg våkne av de duste maseriene. AH, dette blri en finfin dag kjenner jeg! Har lat gjemt meg på badet og grått to gangerl. For siden mannen min var hjemme sto middagen på bordet til meg da jeg våknet i morges- klar til å settesi oppvaskmaskinen! Jotakkskalduha- skal endre etternavnet mitt til det!
alexx Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Du har min medfølelse dette her var sikkert ikke morsomt for deg, men jeg måtte trekke litt på smilebåndet her.. dette innlegget oser av dritt lei og veldig gravid hehehe Håper du får en bedre dag i dag, og ta deg en liten lur!
kokosyklus Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2011 Så klart skl man trekke på smilebåndet:) Det er lov! Dagen min blir bra, snuppa er i bhg etter en koselig morgen sammen med henne. Savner henne voldsomt når hun har fulle dager i bhg, så vi tok en rolig morgen. Jeg hadde ansett ikke noe valg, siden jeg var så dødtrøtt at jeg måtte ha kffe først. Vi satt ved hver vår bærbare pc, hun med Frenklin DVD og jeg med facebook og kaffe. Koselig er vel å ta i, men da tok vi det med ro og slapp å krangle. Hun startet dagen ,ed hyl og grin, så hun er tydelig veldig sliten i dag. Da er det bedre å ta det med ro og servere frokost til barnetv + enm kopp te til henne og kaffe til meg i ro og fred:) Jeg er i mye bedre humør nå, men hater fortsatt Alnabru og ALT DET FØRER MED SEG!! ha ha!
kokosyklus Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2011 masse skrivefeil, det er Alnabru sin feil!
alexx Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Selvfølgelig er det Alnabru sin feil!!! Er vel egentlig enig med at Alnabru er et hat sted, om man kan unngå Alnabru så er vel det egentlig det beste. Jeg har flyttet fra Oslo, så jeg trenger ikke irritere meg over det stedet lenger hehe Kos deg videre!
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 Alt er alnabru sin feil. Godt jeg ikke bor oppi der nå når jeg er gravid. Har nok brukt uker tilsammen i kø akkurat der. Ha en fin dag! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå