Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei johmon

svanger skapet ditt vil gå fint..føler du får litt rygg broblemer..men det er vanlig når man går gravid..ser ikke noe utom det vanlige her..går godt..

tror babyen din kommer den 13 oktober...

om du ønsker flere barn ser jeg at du er ekstra fruktbar de 3-5 mnd etter fødselen..

ser nesten ut som om du får to tette... ;-)

lykke til

klem

Hei!!

håper du vil sjå på meg, får aldri svar av dokke spådamer :))

er gravid i veke 33. ka ser du?? går alt bra. Har ein veldig traumatisk opplevelse bak meg fra tidligare svangerskap. Fekk ein frisk og fin gut i 08:)

meg:071183

far:150478

takk :)

håper på fint svar :)

Hei, ikke blitt spådd før.

Født 120978, samboer 171276.

Vil vi holde sammen?

Lurer også på om graviditeten denne gangen går bra, og om du ser noe kjønn eller noe spesielt. Termin 17.nov.

Evt. om du ser noe annet hos meg.

På forhånd takk :)

Annonse

Hei! Jeg er født 09.03.74.

Jeg har vært plaget med blødninger fra uke 12 fram til påska. Etter det er det ingen, kan du se om det holder seg borte nå eller om de vil komme tilbake igjen? Er nå i uke 25. Flere har spådd at jeg kommer til å føde før tiden, kan du se om når ca.fødselen finner sted og om hvordan fødselen går denne gangen? har termin 03.09. Ser du kjønn?

Håper du tar deg tid til å svare :)

Annonse

anonym

ja dere vil holde sammen...føler masse varme og kjærlighet her...

ser dere reiser i bryllup om ikke lenge..får opp 2012..muligens deres eget bryllup...

fødsel skjer 15 nov ser jeg..

lykke til

klem

Hei solrose1!

Da har syklusen stabilisert seg på 27 dager etter ma:) Jeg lurer på om du ser et vellykket svangerskap på meg fremover, evt. når:) Du har tidligere sett mai mnd. på oss, eller det vil si forrige syklus mente du at jeg var gravid. det stemte ikke da tr kom på dagen:(

Ha en flott dag:)

150576

hihi...prøver igjen..

mamma09 med baby ønske..

tullet litt med svaret her sendte den inn før jeg fikk skrevet det jeg skulle altså..

får ikke opp så mye på deg akkurat nå..send meg en mld til postkassenmin så ser jeg på deg i kveld. ok?

klem

hei vennen,

lurer på hva du får opp på meg nå? 080377 har blitt alene, og denne gangen går jeg ikke tilbake. klarer jeg meg følelsesmessig og praktiskt og økonomiskt?? gruer meg til å flytte til oslo og lurer på om jeg hadde hatt det bedre her jeg er nå som jeg allikevel blir alene.. :(

håper alt er bra, har internett i dag, så skal se på mailen din senere :)

klem fra lilja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...