Mamma`n til A Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Den tar så utrolig stor plass i bilen og er veldig tung. Jeg tenker at vi bør ha en vogn ekstra som tar liten plass sammenlagt (jeg har en liten bil), kan brukes fra nyfødt og som ikke koster skjorta. Hva ville dere valgt? Jeg har tenkt på en EasyWalker Sky, men den ligger litt høyt i pris som 2. vogn synes jeg. Tenkte også på Brio Sing 2010 modell, da denne er rimelig, lett og blir liten sammenlangt (?) Men har hørt at denne ikke er god å trille. Noen som vil dele erfaringer?
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Bugaboo cameleon, den kjøpte jeg som nr2 vogn til forrige. Men blir nr1 til nyebebisen. Jeg kjøpte brukt, for ny er den for dyr, syns jeg. Den er liten, lett, tar liten plass sammenlagt, og har diiiger bag.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Brio sing er ei god vogn, men er ganske stiv (og brei bak). Fungerer best som sportsvogn syns eg, sjølv om bagen er stor og god!! ang størrelsen sammenlagt er det ikkje den minste, men er ikkje så veldig stor heller. Blir mindre om du tar av bakhjula. Vi har gått for brio go denne gangen. Masse bedre fjæring, så er bedre å trille syns eg. Er ikkje så dyre de heller om du går for en eldre modell. Såg en på reflex til 5000 inkl bag. Usikker på hvilken modell det var.. Ellers går det jo an å kjøpe de brukt og Vi kjøpte 2011 modellen, betalte 8500 for sportsvogn inkl bag. Som kun sportsvogn koster den 6499, bagen koster 1999. Det var på brio. Mulig prisene er annerledes andre plasser
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Brio sing får man ikkje søskenbrett til heller forresten, en av grunnane til at vi solgte den.
Mamma`n til A Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2011 Hei igjen, og tusen takk for svar! Søskenbrett er ikke aktuelt for oss, da storebror er 5 år Jeg såg Brio Sing på tilbud til 3400 kr inkl. bag. 2010 modellen. Derfor jeg lurer på den. Er den ikke så liten sammenlagt altså? Søren da :/ Har sett på både Buggis og Go, og begge virker kjempegod som vogn nr. to. MEN.. Ny er det helt uaktulet og kjøpe, det blir for dyrt. Men jeg syns de ligger mega høyt i pris på finn også jeg? Brukt buggis til 5-6-7 tusen.. For dyrt. Vanskelig valg.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 Den blir ikkje kjempe liten, men mindre enn en vanlig vogn. Blir enda mindre om du tar av hjulene, nåkke som er veldig enkelt. Tar du av hjulene får du understellet i bagasjerommet på en liten yaris, en gammel polo o.l., men då må sittedel/bag inn i bilen. Men om du tar deg en tur inn i butikken og ser, så får du betjeninga til å vise deg kordan den ser ut sammenlagt. Kan jo være du syns den er mindre enn det eg syns? Alt i alt var eg hvertfall fornøyd med vogna, sjølv om den var litt stiv og brei Hadde nok beholdt den om det hadde vert mulig å få tak i søskenbrett til den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå