apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Mitt 4 barn dette. føler meg gravid. alle klassiske tegnene men testen er negativ.... ingen TR i siktet heller.. er 5 dager over IKM nå.. tok billigtest sin strimmel test i stad men så ingen strek nei... Hadde en bitte liten rosa med litt brunt blødning for 2 uker siden. oppfattet veldig som festeblødning siden det kun var litt på papiret. og ingen ting ette¨rpå kan noen hjelpe? når skal jeg teste igjen.. og hvor sent kan det slå ut?
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 20. mai 2011 #2 Skrevet 20. mai 2011 Lurer jeg også på! Er tre dager over ikm Har mistet litt trua! Ingen tegn heller...
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2011 fortsatt føles jeg VELDIG gravid.. hmm... alle symtomer stemmer jo. stikkninger i magen, ømme pupper, synlige blodårer. kvalm hele formiddagen... ååå skal teste i morgen.... spennende. men fikk negativ igår...noen som vil forteløle om hvor sent de fikk positiv?
BettaBett Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Da jeg ble gravid sist, testet jeg mye rundt IKM og fikk negativ.. så hadde slått fra meg hele tanken og levde livet som normalt... men så fikk jeg veldige symptomer og testa positivt da jeg var kommet til uke 6.... Men usikker på når jeg tok den siste negative testen før det... det er snart 8 år siden.. :S
BettaBett Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Da jeg ble gravid sist, testet jeg mye rundt IKM og fikk negativ.. så hadde slått fra meg hele tanken og levde livet som normalt... men så fikk jeg veldige symptomer og testa positivt da jeg var kommet til uke 6.... Men usikker på når jeg tok den siste negative testen før det... det er snart 8 år siden.. :S
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2011 så godt å høre. jeg tenker jo at jeg umulig kam være så innbildt gravid og er jo tross alt 5 graviditet(mistet første og har jo 3 barn) så tenker jeg burde kjenne igjen tegnene. får krysse fingrene for positiv i morgen. med nr 3 merket jeg ingen ting og var 3 mnd på vei før jeg forsto det. (IKKE planlagt men VELDIG velkommen )
BettaBett Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 så spennende! Jeg selv har kommet så langt som til syklusdag 36.. uregelmessig mens, men har gått på hormonkur... så stusser litt på at TR ikke har dukket opp ennå... håååper! LYKKE til med testingen i morgen!
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2011 fortsatt negativ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå