Gå til innhold

Hvem kommer på treff for 30+ mammaer 7. juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer denne gangen også :-)

Hanne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er en"dame",hehe. på 31 år. Har en liten jente som snart blir 5 mnd. Ho ble født 7 uker for tidelig, men er en kvikk og glad jente.

Vi bor fortiden i Sør trøndelag, men no er det endelig på tide å vende nesen tilbake til Bergen.:):). Endelig. Samboer har studert her oppe i 2 år, og vi ble så heldige med å få denne søte piken i løpet av denne tiden.

Jeg håper å bli kjent med noen av dere når vi flytter tilbake den 27.juni. Da fytter vi til Nordeide som er på Søreide. Kan være kjekt å være med andre som har unger også.

Håper vi kan få til et nytt treff i juli, for da stiller jeg med glede opp.;);).

Satser på at det kan bli koslig.

Ha en fin dag vidare.

Skrevet

Hei, jeg kommer jeg også :)

Hilsen Rebecca

Skrevet

Må en være passert 30? Er gift med en som er det, om det teller...

Skrevet

Vi som er på gruppen har startet den for de som er fra 30 og opp. Om 30 tallet er like om hjørnet er du selvfølgelig hjertelig velkommen :-) Ellers er det flere grupper som er opprettet i Bergen...

Skrevet

Hei

Jeg har ikke hatt anledning til å bli med tidligere, men har tenkt å prøve å komme denne gangen. Jeg blir 32 i ganske nær fremtid, har ei jente på 2 år og termin med nestemann 7 juli.

Skrevet

Jeg kommer og :) Gleder meg

Skrevet

Hei. Jeg vil gjerne møte dere i morgen. Jeg er en jente på 32 år som venter mitt andre barn i august, og synes det vil være hyggelig å treffe andre jenter som også venter barn i sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...