Gå til innhold

hvor mange dager mer overtid spår du deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg spår at jeg må sone 3 dager overtid til som da blir 6dgr.overtid totalt, er 3 over i dag. 4 p fre....5på lør.....6...søndag tror jeg er dagen her i gården;) i can feel it;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde trodd hun ville komme i morgen, 4 dager på overtid. Men nå tror jeg at jeg blir satt i gang på mandag, en uke på overtid. HAr gått over med alle mine, så hadde ikke ventet annet.

MEN i kveld har jeg hatt regelmessige smertefrie kynnere ca hvert tredje minutt, så hvem vet...

Skrevet

Det er enda en god stund til jeg skal i ilden (65 dager til termin), men tipper 13-14 dager overtid på meg selv. Pjuhhhh...

Moren min gikk 14 dager over med både søsteren min og meg,

Søsteren min gikk 13 og 14 dager over med sine to.

Yay....

Skrevet

Tja.. Hadde håpet veldig å få før eller til termin, for har egentlig planlagt å føde i dag (2 dager til temin). I dag passer det ypperlig! ;o)

Men skal jeg være helt ærlig, så tenker jeg at det nok blir en uke over denne gang også, altså søndag neste uke. Fysj, det var lenge til, det!!!

Og kjenner en del tak også på kveldene, så litt kjipt at det ikke blir mer ut av det! Får prøve å gå en lang tur i dag, presse meg max! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...