kajfla Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Vi har 2 jenter. 1 1/2 år og ei på snart 3 år. Vi jobber begge turnus og av og til havner vi på samme nattevakt. Til nå har vi brukt familie til å sove hos oss når vi jobber, men nå begynner vi å bli lei av å "mase" på de. Vi har derfor spurt ei nydelig jente på 20 år som jobber i bhg og hun kunne tenke seg å sove hos oss og da selvfølgelig passe barna mens vi er på jobb. Hun kjenner barna våres veldig godt og er ei herlig jente som jeg stoler 100% på. Hun kommer da til oss kl 22.00 og sover her. Ungene sover alltid gjennom nettene, og vi er tilbake fra jobb kl 0730. Så hennes oppgave til være å passe på ungene våres, mens de sover, og reiser herfra og rett til jobb som er i bhg til våre barn. Spørsmålet mitt er da: Hvor mye er fornuftig å betale henne pr. natt?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Jeg tjente 300 kr natten når jeg gjorde dette.. og 500 om det ble ganger hvor jeg gutten var våken! Er jo ikke mye jobb i å sitte å se på tv eller hva hun gjør på, barna er lagt og hun bare "er der" Spørs om dette er veldig tiltak for henne... men hun jeg passet for var jo alene mor, så skulle gjerne fått litt mer om de var to i full jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå