Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 2 jenter. 1 1/2 år og ei på snart 3 år. Vi jobber begge turnus og av og til havner vi på samme nattevakt. Til nå har vi brukt familie til å sove hos oss når vi jobber, men nå begynner vi å bli lei av å "mase" på de. Vi har derfor spurt ei nydelig jente på 20 år som jobber i bhg og hun kunne tenke seg å sove hos oss og da selvfølgelig passe barna mens vi er på jobb. Hun kjenner barna våres veldig godt og er ei herlig jente som jeg stoler 100% på.

Hun kommer da til oss kl 22.00 og sover her. Ungene sover alltid gjennom nettene, og vi er tilbake fra jobb kl 0730.

Så hennes oppgave til være å passe på ungene våres, mens de sover, og reiser herfra og rett til jobb som er i bhg til våre barn.

Spørsmålet mitt er da: Hvor mye er fornuftig å betale henne pr. natt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minst 600 som hun/han over her skriver.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg tjente 300 kr natten når jeg gjorde dette.. og 500 om det ble ganger hvor jeg gutten var våken! Er jo ikke mye jobb i å sitte å se på tv eller hva hun gjør på, barna er lagt og hun bare "er der" :) Spørs om dette er veldig tiltak for henne... men hun jeg passet for var jo alene mor, så skulle gjerne fått litt mer om de var to i full jobb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...