høygravideMEG:) Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Når føler dere det er dags å kunne gå utendørs med den lille på trilletur? føler det var mange som skulte på meg når jeg var på kjøpesenteret her om dagen på apoteket..
froeken Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Det kan du vel gjøre umiddelbart!! Så lenge det ikke blåser uvettes eller er minusgrader, så er det vel ikkenoe i veien for det??
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Sist var jeg ute dagen etter at jeg kom hjem. Var sommer og sol, så hvorfor ikke :-)
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 20. mai 2011 #4 Skrevet 20. mai 2011 Var ute 7 dager etter (lå 6 dager på sykehuset) Hadde ikke så mye valg for måtte til sykehuset for å ta blodprøver og verken jeg elelr sambo hadde lappen på det tidspunktet. Ellers så er jeg enig i at sålenge dte ikke blåser mye eller er minusgrader så kan man vel trille når som helst:)
wjkcg Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Er bare å gå ut! På denne tiden av året er det ingen grunn til å holde seg inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå