Gå til innhold

Var klar for forsøk nr 4, men så overlevde de ikke opptining.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....Og det syns jeg er utrolig TRIST! ... Var så klar til å kjøre ned til Porsgrunn i dag og få innsetting av 2 små eskimoer. Men neida.

Dette blir jo litt sytreinnlegg, men det er kanskje andre her også som har behov for å syte litt? La oss syte sammen!! ...Og samtidig prøve å se positivt på det- og se framover.

Dette tar så utrolig mye lenger tid enn hva jeg var forberedt på. Og nå som jeg måtte avbryte, kan jeg liksom ikke komme raskt nok i gang igjen. Men mest sannsynlig må jeg vente til høsten pga av sommerfeire. Er jeg heldig kan jeg starte på Puregon og Synarela alt i juli da dersom mensen treffer rett..

Er ikke det største poenget i dette innlegget- mer et slags referat.

Andre som har opplevd at eggene ikke har klart opptininga? Det gikk fint sist, men da ikke i dag...SNufs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde 5 egg på frys. De 2 første overlevde opptining og ble satt inn, men det ble negativt forsøk. Ved det siste forsøket overlevde ingen av de 3 eggene, så det ble avbrutt.

Jeg synes det var kjempetrist at det ikke ble noe innsett, men samtidig var det for meg lettere å takle at det ikke ble innsett enn nok en negativ test. Dette var i slutten av mars, så jeg er ferdig med å syte over dette. Men jeg føler med deg - det er veldig trist når det blir sånn!!!

Vi skal snart ha første time hos Aleris, og det gleder jeg meg til! Håper du også finner noe og glede deg til når den største skuffelsen har lagt seg:-)

Trøsteklem

Skrevet

Takk :)

Ja, skuffelsen går egentlig fort over...:) Gleder meg til neste runde, håper bare tiden går fort :) Da blir det nytt uttak, håper jeg får ut mange:)

Lykke masse til hos Aleris:) La babystøvet virvle over landet !!

Takkfortrøsteklem

Lykketilklem :)

Skrevet

Hei, så trist at de ikke overlevde. Jeg har selv hatt svineflaks med opptiningen, alle har overlevd, men nå har vi bare ett igjen, og siden jeg mistet denne uken må jeg vente til august/september med å prøve på siste fryseforsøk, og jeg må ærlig si at jeg ikke ser frem til to uker med progynova for å oppleve at det ene egget ikke overlever. Og så blir det nok ventetid frem til neste ferskforsøk. Og så blir det sannsynligvis jul før vi reelt sett får neste forsøk.

Så dette er også et syteinnlegg uten noe poeng, annet enn at jeg skjønner frustrasjonen og du har all min sympati. Håper det klaffer med timingen i juli, slik at ventetiden blir kortest mulig.

Og lykke til, Rugekassa. Vi hadde jo uttak samme dag på riksen i desember. Måtte det gå veien for dere denne gangen :-)

Skrevet

Takk for det!

Ja det stemmer det:-) Det var i desember jeg satte personlig eggrekord - he he! Ikke at det hjalp noe da.

Lykke til alle sammen! Det blir vår tur også:-)

Skrevet

Jeg ble så utrolig trøtt og utafor av Progynova og fortalte det på sykehuset etter det første fryseforsøket jeg hadde i høst. Da fikk jeg beskjed om at jeg kunne få satt inn i naturlig syklus og det har jeg gjort flere ganger nå. Har ikke lyktes, men det har visst ingenting med det å gjøre. De siste to eggene jeg hadde på frys nå skulle ligge i varmeskap ekstra lenge pga helg, men da gikk de til spille før innsetting. Jeg synes også det var greit å slippe å sette dem inn og gå og vente. Pga feriestenging blir det nå 2. IVF i august i forsøk på søsken til pjokken vår.

Varierer veldig om jeg har trua eller ikke, men sånn er det vel med oss alle.

Lykke til til oss!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...