Gå til innhold

5 uker gravid og skikkelig magesmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som opplever det samme? Ingen blødning men smertene minner litt om menssmerter. Er selvsagt bekymret og lurer på om noen vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, auuuuuuuuuuu i uke 5.

Skrevet

Fortell.... har du snakket med lege?

Skrevet

Lå rett ut jeg i forrige svangerskap. Hadde kjempevondt i magen fra ca uke 6 til 9/10. Gikk helt fint :)

Har hatt en del "menssmerter" denne gangen også, men i levelig grad ;)

Skrevet

Det er HEEELT normalt. Hadde skikkelige og da mener jeg SKIKKELIGE menssmerter fra uke 4 til 6. Var kjempebekymret, men snakket med mange andre gravide og alt var helt normalt.

Var på UL 9+3 og da var det en kjempeliten og frisk reke med bankende hjerte. Sååå ikke stress :)

Skrevet

Nei, jeg har ikke snakket med legen.

Men er 9+2 i dag, og har vært på tidlig UL og sett et hjerte dunke <3 <3.

Har også hørt om flere som har hatt kraftige menssmerter som ikke har mistet. Tror det er veldig normalt

Skrevet

Det er visst helt vanlig. Har det samme selv, 6+5 i dag. Kjente det godt mellom uke fire og fem, så var det forholdsvis rolig en ukes tid, men nå de siste dagene har jeg hatt skikkelig vondt. Selv om det mest sannsynlig bare er et godt tegn, at det skjer no dernede liksom, er det lett å bli engstelig. Har mista før og må jo si at det kjennes temmelig likt ut! Men så lenge man ikke blør er det visst ikke noe å være redd for. Man skal vel bekymre seg en del før man er igjennom dette her, sukk..

Skrevet

hadde det i uke5, mest på kveldstid da :) men det var helt jævlig til tider, men så roet det seg, bare litt stikkninger av og til :) er 6+1uker i dag.

Skrevet

Jeg hadde masse magevondt, som menssmerter, da jeg var gravid med førstemann. Nå har jeg faktisk ikke kjent så mye magevondt. Bare litt innimellom, men det har ofte vært pga luft i magen og treg mage.

Skrevet

Godt å høre at det er flere som har det sånn og at det visstnok er helt normalt. Hva mener dere om å trene når man har smerter? Tror dere det er skadelig, ville dere latt være og tatt det med ro?

Hilsen en skikkelig smånevrotisk gravid;-)

Skrevet

Jeg trener hele tiden som normalt, skulle egentlig løpe marathon i sept, men må kutte det ut nå, ellers er alt ved normale ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...