Gå til innhold

Frosken er født!

joyride mor m/frosk i magen..

Anbefalte innlegg

Vår nydelige 'frosk' ble født hjemme i stua i en flott, naturlig, trygg og rask hjemmefødsel 10.mai. Det viste seg at det var en jente som jeg trodde og hun heter Helle og er sunn og frisk og verdens deiligste lillesøster!!

Både mannen min og jeg er så fornøyde med vårt valg i å føde hjemme. Forberedelsene var veldig fine; følge storesøster til barnehagen; drikke kaffe med nabokona, rydde litt i hus og klær, lage 'fødekroken' vår i stua og så spise lunsj med mannen min hjemme. Og så skjedde alt veldig fort; jordmora ble ringt til og kom. Og tre kvarter senere var Helle ute!!!

tror jammen ikke vi hadde rukket sykehuset jeg....

litt slit ble det med en morkake som virkelig ikke ville ut, så etter en times tid måtte vi ringe til ambulansen; og jeg måtte bare innse at jeg nok måtte på sykehuset allikevel... Men så rett før ambulansen er her 'bestemmer' morkaka seg for å komme ut i full fart:)) Så ambulansepersonellet kom innom og fikk gratulert før de dro igjen med tom båre:-)

Og du og du så glad jeg er for å ha vært hjemme i dagene etterpå, med stolt storesøster og verdens beste mann som super støtte til en sliten og lykkelig mor!!

Lykke til dere andre med hjemmefødsler som kommer!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143242172-frosken-er-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...