Gå til innhold

erfaringer og tips taes imot med takk angående titanium breeze vs zapp

Anbefalte innlegg

Hei,

Det jeg lurer mest på er om det går ann å bruke hardbag på titaniumen? har sett noen som har brukt dette men vet ikke om det er titanium breeze vognen, da den lignet men sto kun titanium på siden.. Og om adapteren som følger med passer til maxi cosi? da passer den evt til dreami baggen også(brukte samme adapter til sete og bag på quinny speedyen ihverfall sist gang)

Eller om du foretrekker en annen liten trille for bilstol/hardbag?

Feks zapp? men den kan vel kun brukes stol på pga konstruksjonen?

Fortsetter under...

Tror ikke jeg ville brukt bag på verken Breeze eller Zapp(jeg har begge). Dette er lette(og dels ustabile)vogner, og de vil nok lett velte med en bag på. Så det hadde ikke jeg tatt sjansen på hvertfall.

Adapteren som følger med er forøvrig for Maxi Cosi.

Hvis du vil ha en liten trille med mulighet for bag på, kan du jo evt vurdere Tfk Buggster. Eller den nye Phil & Teds Smart. Begge disse kan også brukes med Maxi Cosi(Cabriofix).

å tusen takk :) mulig jeg ikke husker rett og at det er buggsteren jeg har sett med bag :) Da skal jeg kikke litt mer på den, siden maxi cosi og dreami bagen har samme "krok"(feste) så burde den passe også så jeg slipper å kjøpe tfk baggen :) Men får teste det ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...