Brillemamma Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Har en simo kombi vogn, en emmaljunga scooter vogn, og en enkel og grei reisetrille..
Gjest JuniGull10 og mange drømmer Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 2 stk. En Simo kombi som vi har hatt hele tiden og en Simo reisetrille. Den kjøpte vi da han var ca 10 mnd. (Ja, vi liker Simo vognene...)
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Vi har bare en vogn, som vi er strålende fornøyd med, emmaljunga city cross, bagdel + sportsdel .. Kommer nok til å kjøpe oss en trille etterhvert også Ser absolutt ikke behov for noe mer enn dette!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 4 vogner Ei bhg vogn til jenta mi på 2 år, ei søskenvogn, en Easywalker qtro til gutten min og en nesten ny simo som vi prøver å selge.
Pumba78 Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 2: en TFK m bag og sportsdel og en Maclaren trille.
mariabee Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2011 Hvor mye tar dere for deres simovogn? Vil også selge unna vår og kjøpe en city cross:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 19. mai 2011 #8 Skrevet 19. mai 2011 2 stk : en emmaljunga city cross og en maclaren XT( den hadde vi til eldste, har enda ikke begynt å bruke den til minste)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. mai 2011 #9 Skrevet 19. mai 2011 Vi har 4 vogner- en City Cross som minsta bruker, en Carena Easy trille som storesøster bruker til/ fra barnehagen, en GT Safari søskenvogn og en gammal Bassonvogn som står oppe på loftet og støver ned.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. mai 2011 #11 Skrevet 19. mai 2011 En simo combi (hadde emmaljunga mondial duo i creme leatherette i 7 mnd først) Så har vi en emmaljunga scooter som jeg er meget fornøyd med + at vi har en graco trille som kan brukes fra nyfødt:) Skal til innkjøp av en tfk twinner twist duo siden vi venter en til i oktober:)
mariabee Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 19. mai 2011 Kan emmaljunga scooter vognen snus? Har lurt på denne fordi den er et billigere alternativ til city cross, men samtidig så hadde det vært kjekt å kunne ha muligheten til å kjøpe city bag til evt senere barn
Babyønske �� Skrevet 19. mai 2011 #13 Skrevet 19. mai 2011 Har for tiden 5. Simo Duo, Emmaljunga Scooter, Phil & Teds Vibe(brukes som søskenvogn), Titanium Breeze og Quinny Zapp(brukes hos besteforeldre)
bitthen Skrevet 19. mai 2011 #15 Skrevet 19. mai 2011 Har 3 vogner: En Emmaljunga CityCross som jeg elsker, en Brio til sovevogn i bhg og en Breeze reisetrille. Skal vel sikkert ha en ny og bedre trille etter hvert
Lemonia Skrevet 19. mai 2011 #16 Skrevet 19. mai 2011 Vi har fire. Teutonia Mistral med softbag. Det er hovedvognen som brukes så langt det går. Den er ikke så lang, full lengde er bare 90 cm og jeg har lange barn så de vokser relativt kjapt ut av den og trenger en sportsvogn. Da har vi BabyTravel Amsterdam. I tillegg har vi Carena Easy som reisetrille og en 4Me Tvillingjogger som søskenvogn.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 19. mai 2011 #17 Skrevet 19. mai 2011 3 stk Teutonia Mistral Emmaljunga duo edge (bhg vogn) Breeze reisetrille
La vita è bella <3 Skrevet 19. mai 2011 #18 Skrevet 19. mai 2011 En emmaljunga duo-vogn, en simo reisetrille, en 30 år gammel simo sportsvogn som vi har brukt i bhg og sikkert skal bruke i bhg til neste år og en sånn sykkelvogn som også kan brukes som trillevogn...
MBSS Skrevet 20. mai 2011 #19 Skrevet 20. mai 2011 Vi har to, en teutonia brukt til "finbruk" og en gammel basson til stall/gårds bruk... begge har sportsdel når den tid kommer...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. mai 2011 #20 Skrevet 20. mai 2011 Vi skulle ta 5500 siden den er verdt 8000 og brukt for det meste inne i 3,5 mnd. men er satt ned til 4700. Er kombivogn.
LittLykkelig Skrevet 20. mai 2011 #21 Skrevet 20. mai 2011 Har bare ei vi.. Emmaljunga city cross. Ekstremt fornøyd med den og tror vi egentlig kunne klart oss med bare den ut vognperioden faktisk. Men nå ønsker jeg meg ei lita trille. Han er straks ett år og jeg synes city crossen er litt svær når jeg skal ta han med på korte turer der han ikke skal sove. Tenker også den blir litt varm på de varmeste sommerdagene i sentrum. Har lyst å kjøpe en emmaljunga spider trillevogn. Er glad i emmaljunga. I tillegg vurderer vi å kjøpe en gammel vogn brukt som han kan ha i barnehagen. Er så redd for city crossen, har ikke lyst til å la den stå der. Vil ha den i perfekt stand slik at våre neste barn kan bruke den Så det blir nok sikkert 3 vogner her i gården også
*smula* Skrevet 20. mai 2011 #22 Skrevet 20. mai 2011 2 vogner. En simo duo, brukt av 3 barn. En instep sportsvogn, tar liten plass i bilen, fin til ferie med litt større vognbarn.
Mjølkekua Skrevet 20. mai 2011 #23 Skrevet 20. mai 2011 4 :-) Vi begynte med en oth urban jungle songelvogn og kjøpte en MacLaren xt techno reisetrille da gutten var 6 mnd. Da vi ventet en ny baby importerte vi en mountain buggy søskenvogn. Siden lillesøster brukte oth på dagtid måtte storebror ha en sovevogn, så vi kjøpte en brukt Simo kombi. Nå er en dobbel sykkelvogn på vei, så nå skal vi selge dobbelvogna, og bruke sykkelvogna som søskenvogn.. :-) Vi var bestemt på å ikke fylle huset med vogner, men med to så små er det nesten umulig å klare seg uten alle vognene.
Videlivi Skrevet 20. mai 2011 #24 Skrevet 20. mai 2011 2, brio kombivogn og en brio go-stroller. kombivogna tok så stor plass i bagasjen, og siden vi hadde stor hund, og litt liten stasjonsvogn, måtte det ene baksete vippes frem når alle skulle på tur. Derfor kjøpte vi strolleren ( mindre trillevogn) Den er på loftet og venter på å bli brukt. regner med at vi får i hus en sykkelvogn snart, sånn at hunden kan trekke den med først eldstejeta oppi, så yngste eller begge=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå