Gå til innhold

oppgitt...spå damer se hit..spår tilbake om dere vil..

Anbefalte innlegg

hei..

trodde jeg fikk mensen for en uke siden..men det var sannsyneligvis enten festeblødning eller el slim med litt blod...for fikk bare litt blod på papiret..

har nå såre/ømme bryst(vondt når jeg dusjer å får dusj strålen på brystene),murringer, trøtt og veldig sulten...

lurer på om dere ser om jeg er gravid eller får mensen snart...

har testet g test men neg.mulig litt tidlig ennå...

hva får dere opp ang dette? gravid eller kommer mensen?i såfall ca når kommer mensen eller når tester jeg pos?

hvor tid ser dere graviditet på meg?kjønn?

spår dere til bake..

født 2 april 1969

sambo født 21 jan 1964

klem solrose1

Fortsetter under...

ja det er meg..men jeg aner ike hvor de ble av...skal prøve å se om jeg får d opp igjen her.....

Vanskelig å se på deg i dag...synes jeg da...kan muligens vere noe med meg og da...hehe...

men jeg føler litt småkrøll i syklusen din så jeg er neimen meg ikke sikker på om du er gravid eller om du mensen er forsinka....

Men føler vel mest at du er gravid jeg da...så jeg håper veldig på det:) ser ut som d kommer ei jente til dere neste gang nå...og hun er ganske tydelig så hun er uansett ikke langt unna om det skulle vise seg at du ikke er gravid nå...

Masse lykke til :)

(jeg skrev på den andre tråden din, men om du får opp noe mer ang fødsel og alt rundt det så vil jeg gjerne vite, hvordan d starter, når på døgnet, om jeg får noe forvarsel, etc...evt om du ser noe nytt nå, )

hei..

eg svarte på andre tråden..men kom ikke opp.. så svarer her jeg..

føler fødsel på deg ganske nær...får opp 20-22 mai..

får opp både tyr og tvilling så tror babyen blir født sånn midt på skjifte av tegnene...

tror fødselen starter på kvelden...ja du vil merke når fødselen er igang..du bare vet det ...mmm.litt vanskelig å forklare men du skjønner hva jeg mener når det skjer...

tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg igjen..kjempe snill du..stor klem til deg og masse lykke til.

Annonse

prøvde og se på deg tidliger i dag men fikk ikke noe klart svar fra pendelen min,får opp både ja på at du er gravid og at ja på at du får mensen snart.

Men la litt kort på deg,får opp fruktbarhet veldig sterkt nå så enten er du gravid nå eller så er det like før.Får opp en gutt i kortene nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...