1973modell Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 da kommer jeg tilbake hit..desverre.. våknet av magesmerter i mårrest, med påfølgende blødning..styrt blødning. var til legen utpå dagen, tok ul. tom fostersekk.. tok å blodprøver, skal ta ny hcg prøve på mandag.. men legen var temmelig sikkert på at det endte i en SA. lei nå.. 3. SA siden desember...
camien 2pp Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Huff, dette var skikkelig leit å lese... Skjønner godt at du er lei..
bomsa Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Hælsike!!! Har fulgt deg litt i kulissene og gledet meg stort over din graviditet. Sender deg mange klemmer.
Gullis :) Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Så utrolig leit!! Får du oppfølging / utredning nå?
Underveis --> Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Æsj! Har også fulgt med deg, så dette var trist lesning :-(
Gromjenta Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 nææi....du har altså vært SÅ uheldig,vet ikke hva jeg skal si.... synes utrolig synd i deg nå, hvor mange uker skulle du vært nå? 4-5? tenkte at det kan være for tidlig og se noe på ul da og kanskje det har vært to der inne men at du mistet den ene...? håper dere får ei gladmelding med hcg målingene og at det fremdeles er et lite knøtt der inne ♥ masse gode tanker til deg:))
Peispå! Skrevet 20. mai 2011 #7 Skrevet 20. mai 2011 Uff, dette var ikke noe moro å lese... Utrolig slitsomt å få så mange nedturer på rappen. Men, godt poeng Gromjenta over her sier. Mange som mister en tvilling, blør som bare det, men så er det alikevel en liten spire igjen inne der! Det er i hvertfall verdt å vente litt lenger på en ul, for å være på den sikre siden. Dersom det viser seg at det har gått galt, så søk hjelp så raskt som mulig. (hvis du fortsatt orker ) Jeg gikk privat etter 2ma på rappen, blodfortynnende og hormonstøtte har muligens gjort susen. :-) Hormoner kan hjelpe deg å få spiren til å klore seg fast...bare et tips! Imens krysser jeg fingrene for at det fortsatt er et lite håp for deg:-)
1973modell Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2011 tusen takk for støtten jenter.. godt å "lese" at vi bryr oss om hverandre.. Dere er mine fremmende venner!! orket ikke å svare i går... Jeg vet det er muligheter for å miste en tvilling.. var igjennom det for snart 8 år siden.. var 9 uker på vei.. fikk plutselig en STYRT blødning, så mye at jeg ble sendt på sykhuset i ambulanse. viste ikke da at jeg ventet tvillinger. Den ene kom ut i det samme jeg ble lagt på benken for å undersøkes.. Det var fult stress i rundt meg, pga mengder blod.. operasjon/utskrapning ble planlagt.. heldigvis ville jordmor ta en ul like før jeg skulle bli trillet inn på operasjon. husker det som det var i går... Se, sa hun.. det er et hjerte som slår!! glemmer aldri det øyeblikket.. resten av svangerskapet ble betegnet som risiko.. ble sykmeldt resten av tiden.. men at jeg er sååå heldig denne gangen tviler jeg på, føler det på meg... legen tok en urmasser blodprøver i går.. var å snakk om at jeg kanskje skulle starte på blodfortynnende.. brukte det en periode for 6 år siden, etter en liten blodpropp som gjorde at jeg ble "lammet" i halve kroppet i en stund.. musklaturen på høyre side ble svekket, å måtte trenes opp.. så vi får se hva som skjer.. men alikevel, så velger jeg nå å ta sorgene på forskudd, så får jeg heller bli posetvit overrasket om det går bra.. ;-) god helg til dere alle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå