januarbaby + novemberspire Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Ser at disse er best i test, så tenkte det var verdt å prøve dem! Kjøpte ei pakke i går, og er sålangt fornøyd. Bruker til vanlig libero, og vesla er liksom midt mellom str 3 og 4. Str 3 blir for liten og str 4 for stor. Coop bleiene fra 5 kg hadde bedre passform til jenta mi, da de virker smalere. Er nok kanskje litt stivere enn libero, men syns det lukter mindre tiss!
Flaggermusa Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Har aldri prøvd de men tror jeg skal prøve de når jeg er tom for libero. Har 3 pakker igjen av en haug jeg fikk som jeg må bruke opp først. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe livero noe mer hvertfall, synes de er så tjukke og stive. Liker best pampers jeg.
uhhuhher Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Jeg bruker dem og er fornøyd. Brukte Libero først, og synes de også er gode. Pampers lukter for mye. Velger Coop nå fordi de er billige og like gode som Libero. De holder huden tørr selv med mye tiss, og ungen klager ikke, så da er det et selvsagt valg.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 I do Brukte pampers etter at vi kom hjem fra sykehuset, men trodde gutten hadde bæsja hele tiden selvom han ikke hadde det..hehe..så da brukte vi libero..så en dag hadde vi litt dårlig råd, og prøvde landlord sine..litt for stive, men da vi byttet tilbake til libero syns vi plutselig de luktet ekkelt også! Ny runde med pampers...fortsatt stygg lukt. Så leste jeg så mange gode ord om denne coopbleia, prøvde, og ble coopfrelst selv!! De er så mye og gode, og så å si luktfrie! Anbefales på det sterkeste!!
*NordNorge* Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Brukte pampers da vi kom fra sykehuset, men nå de siste 2 -3 månedene har jeg brukt libero. Hun er nå 6.5 mnd. Har en pakke med Coop bleier stående som jeg bruker av om jeg plutselig blir fri for libero Syns de er helt ok, billig og grei
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Vi bruker coop bleiene, og er kjempe fornøyde. Jeg mener coop bleiene er en mellomting av pampers og libero - ikke så myke som pampers, men ikke så stive som libero (syns libero virker kjempe stive og ubehagelige!!). Også er de luktfrie (imotsetning til pampers,fysj!).. Vi bruker pampers om nettene, for syns de er så gode og myke, og det gjør ikke noe om ungen lukter litt når han ligger og sover Syns coop bleiene er litt for stive til å bruke som nattbleie, hvertfall for vår gutt som sover 12-14 timer om nettene! En veldig tissetung coop bleie virker veldig stiv og ekkel å ha på seg! Men på dagen går det helt fint, da bytter man jo bleie ofte En annen ting som jeg syns er bra med coop bleiene, er at de går høyere opp bak ved rumpa/ryggen, enn det pampers gjør. Vi opplevde ofte (les;2-3 ganger i uka!) at de gangene lillegutt bæsjet mens han satt på gulvet og lekte, så kom bæsjen ut på toppen og bleien, og oppover ryggen! Det er ekkelt det! En body full av bæsj, som man i tillegg må dra over hodet til ungen.. ALDRI hatt dette problemet med coop bleiene!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Jeg bruker Coop-bleiene, og er veldig godt fornøyd=) Synes de er som en mellomting mellom Pampers og Libero- ikke så stive og klumpete som Libero, men heller ikke like tynne og stinkete som Pampers hehe. Sitter perfekt på bebisen, og liker også at de er litt lange bak- idag hadde nemlig snuppa på seg Landlordbleie, og da var det bæsj oppover hele ryggen gitt, noe jeg aldri har opplevd med Coop.. Så heia Coop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå