Up2me Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Flere her som får krampe om nettene? Åh! Jeg har fått det flere ganger, i leggene. Jeg hadde det i mitt forige svangerskap også. Noe så forferdelig vondt! Er liksom ikke noe man kan gjøre med det heller.. eller? tips? http://ellemellegiraff.blogspot.com/2011/05/uke-25.html EN liten link til hvordan min uke 25 er ha en fin graviddag !
DenTredje Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Jeg fikk mye leggkramper i forrige svangerskap. Det kan være et tegn på mangel på Magnesium. Med en gang jeg begynte å ta Magnesiumtabletter forsvant krampene!
Pogoled Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Jaaaaa, jeg har skikkelig krampe i leggene, og det er så vondt! Jeg hadde kramper før jeg ble gravid og, men de har tatt seg opp i både hyppighet og intensitet. Jeg har prøvd magnesium tidligere, men det hjalp ikke meg, derfor mottas gode tips med takk!!!
lillegull2 Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Prøv å knyte en ulltråd rundt ankelen på begge beina. Et gammelt kjerringråd. Uff, det der er ikke godt. Lykke til!
Up2me Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2011 I natt kom det en snikende på nytt... Og denne gangen hadde jeg IKKE akkurat trimma dagen før Hoff.. ulltråd rundt ankelen ja.. vi får prøve på det!
SogG Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 jeg plages og med krampe i leggene, fikk et tips om at jeg kunne sove med ullsokker/lester på om natten, eller strekke leggene og bøye tærne og hele foten så langt opp/bak jeg klarte funker bra på meg håper du forstod det, ikke så flink til å forklare
line3mann Skrevet 21. mai 2011 #7 Skrevet 21. mai 2011 Jeg begynte med magnesiumpiller og krampene forsvant samme dagen:). Så det er helt klart verdt å kjøpe. Jeg hadde masse kramper om natta før jeg begynte på pillene. Lykke til i svangersskapet. Jeg fikk min lille prins for 9 dager siden. Stor klem fra meg.
zassy☆ Skrevet 21. mai 2011 #8 Skrevet 21. mai 2011 Hei Lilledotten! Så morsomt å lese i bloggen din :-D Du er flink å hekle! Høres vondt ut med krampe..ikke kjent noe til det enda jeg, bankibordet Håper du finner noe som hjelper. Går det greit ellers?
Up2me Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2011 Hei Zassy! Så koselig at du liker bloggen min. Blitt helt hekta på hekling jeg hehe. Kjekt å ha noe å gjøre om dagene. jeg er jo ikke i jobb for tiden, så dagene blir litt lange. Vi var å bestilte vogn i dag! jippii! Ble emmaljunga city cross. Gleder meg veldig til å få den i hus. Formen er opp og ned. Men stortsett fint. Hvordan går det med deg da??
jobber med saken har klart det Skrevet 22. mai 2011 #10 Skrevet 22. mai 2011 Så kjekt å lese bloggen din:) Er glad jeg ikke har opplevd leggkramper enda. Håper jeg slipper unna:) Ha en fin dag videre:)
Up2me Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #11 Skrevet 22. mai 2011 Så fint at dere liker bloggen min Skriver litt om hverdagen som gravid hver uke! Dere må gjerne kommentere og fortelle litt hvordan dere har det, og hva dere gjør av forberedelser er så gøy å høre. Fikk en liten krampe i natt igjen, men den var ikke så ille. Så den kom jeg meg fint igjennom Dette går nok bra skal dere se! jeg overlever denne gangen også hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå