Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her som får krampe om nettene?

Åh! Jeg har fått det flere ganger, i leggene. Jeg hadde det i mitt forige svangerskap også. Noe så forferdelig vondt! Er liksom ikke noe man kan gjøre med det heller.. eller? tips?

http://ellemellegiraff.blogspot.com/2011/05/uke-25.html

EN liten link til hvordan min uke 25 er :)

ha en fin graviddag !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mye leggkramper i forrige svangerskap. Det kan være et tegn på mangel på Magnesium. Med en gang jeg begynte å ta Magnesiumtabletter forsvant krampene! :)

Skrevet

Jaaaaa, jeg har skikkelig krampe i leggene, og det er så vondt! Jeg hadde kramper før jeg ble gravid og, men de har tatt seg opp i både hyppighet og intensitet.

Jeg har prøvd magnesium tidligere, men det hjalp ikke meg, derfor mottas gode tips med takk!!!

Skrevet

Prøv å knyte en ulltråd rundt ankelen på begge beina. Et gammelt kjerringråd.

Uff, det der er ikke godt.

Lykke til!

Skrevet

I natt kom det en snikende på nytt... Og denne gangen hadde jeg IKKE akkurat trimma dagen før :P Hoff.. ulltråd rundt ankelen ja.. vi får prøve på det!

Skrevet

jeg plages og med krampe i leggene, fikk et tips om at jeg kunne sove med ullsokker/lester på om natten, eller strekke leggene og bøye tærne og hele foten så langt opp/bak jeg klarte :) funker bra på meg :)

håper du forstod det, ikke så flink til å forklare ;)

Skrevet

Jeg begynte med magnesiumpiller og krampene forsvant samme dagen:). Så det er helt klart verdt å kjøpe. Jeg hadde masse kramper om natta før jeg begynte på pillene. Lykke til i svangersskapet. Jeg fikk min lille prins for 9 dager siden. Stor klem fra meg.

Skrevet

Hei Lilledotten! Så morsomt å lese i bloggen din :-D Du er flink å hekle! Høres vondt ut med krampe..ikke kjent noe til det enda jeg, bankibordet ;) Håper du finner noe som hjelper. Går det greit ellers? :)

Skrevet

Hei Zassy! Så koselig at du liker bloggen min. Blitt helt hekta på hekling jeg :) hehe. Kjekt å ha noe å gjøre om dagene. jeg er jo ikke i jobb for tiden, så dagene blir litt lange.

Vi var å bestilte vogn i dag! jippii! Ble emmaljunga city cross. Gleder meg veldig til å få den i hus. Formen er opp og ned. Men stortsett fint. Hvordan går det med deg da??

Skrevet

Så kjekt å lese bloggen din:) Er glad jeg ikke har opplevd leggkramper enda. Håper jeg slipper unna:)

Ha en fin dag videre:)

Skrevet

Så fint at dere liker bloggen min :) Skriver litt om hverdagen som gravid hver uke! Dere må gjerne kommentere og fortelle litt hvordan dere har det, og hva dere gjør av forberedelser :) er så gøy å høre.

Fikk en liten krampe i natt igjen, men den var ikke så ille. Så den kom jeg meg fint igjennom ;) Dette går nok bra skal dere se! jeg overlever denne gangen også ;) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...