Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser at det ikke er så stor aktivitet inne på dåps debatter.. så jeg spør her og håper på svar :-) vi skal ha dåp,å det blir 36 gjester.. hvor mange kaker bør man ha da? :-D noen som har noen gode kaker å anbefale? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ingen ekspert, akkurat, men jeg ville kjøpt (eller bakt) en stor marsipankake. I tillegg ville jeg hatt noe gjærbakst, f.eks en stor kringle (eller boller eller begge deler), dessuten en sjokoladekake (evt brownies), og en kake til. F.eks suksessterte eller verdens beste. Jeg var i en konfirmasjon med omtrent like mange gjester for litt siden, og da var det vel en 8-10 kaker, men da var det mye igjen etterpå. Da vi arrangerte dåp med 20 gjester for lillerusken hadde vi bare marsipankake, kringle og dessuten krumkaker med multekrem, og det holdt til oss :)

Skrevet

Vi var 36stk, eller 31 voksne og 5 barn eller noe sånt, da hadde vi 5kaker, og det var mye til overs. Hadde ikke altfor store kaker heller. En vanlig bløtekake, en ostekake (lagd i 26cm form), verdens beste, en rund gulrotkake (lagd i 24cm form), og en snickerskake. (verdens beste og snickerskake er jo litt sånn firkanta litt større enn vanlig da) =)

Skrevet

Vi var 21 stk i dåpen vår der 2 stk var under 10 år.

Vi hadde 5 kaker og det var meeeer enn nok.

Hadde en dåpskake (lukket valnøtt), ostekake, sjokoladekake, bløtkake og en sviskekake av no slag.

Folk var mette fra middagen lenge etterpå og da går det tregt med kaker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...