Snuppa + Spire Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Jeg bruker fremdeles vippestolen til gutten min når han får mat. Han er akkurat passert 8 måneder. Gleder meg til han kan begynne å sitte litt i høystolen, oppe med bordet sammen med oss når han får mat, men han kan fremdeles ikke sitte ordentlig alene... Men når jeg ser på bilder at storesøsteren, så ser jeg at hun satt i høystolen da hun var drøyt 7 mnd, og hun var ikke så mye kjappere i utviklingen enn han er, sånn jeg husker det (kanskje jeg var fullstendig uansvarlig...) Kanskje jeg skal la ham prøve litt noen minutter, godt oppstøttet, og se hvordan han trives der.... Hva gjør dere andre?
Babyønske �� Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Begynte ved ca 5 mnd med gutten min. Han satt ikke selv på lenge da. Men støttet han godt, så gikk helt fint de få minuttene han satt der. Syns matingen går greiere når de sitter oppreist, så blir sikkert begynt ved samme alder nå med jenta mi.
Puppen og lillemor Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 jeg spurte fysioterapeut på helsestasjon om dette og han mente det ikke var noe problem at snuppa satt i en høystol f.eks 15 min for å få mat.. det som var et problem var å sette de der (støttet opp av puter osv) og la de sitte timesvis..
Snuppa + Spire Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2011 Tusen takk for svar dere! Han skal få sitte ved bordet sammen med oss andre til middag i dag:)
Spinella Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Vår lille jente ble faktisk flinkere til å sitte alene etter at hun begynte å sitte i høystol. Men så har vi en stol med høy rygg bake (ikke sånn som tripp trapp), så hun får god støtte til rygg.
Helenemi Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 6 mnd, og hun trives kjempegodt :-) Det ble en helt ny verden for henne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå