summer85 Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 når jeg går/står får jeg skikkelig press nedover mot skjeden/underlivet og noen ganger så stikker det liksom nedover i skjeden føles det ut som... hva kan dette være? forbredelse på fødsel? kan legge til at jeg må 17 mai måtte en tur på føden fordi jeg hadde menssmerter og rier.. men viste seg bare å være lure rier og ikke noe åpning... ang modning sa de ikke.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Høres ut som nedpress? Jeg har det ofte når jeg får kynnere, jeg er bare 34+3 (tredjegangs, da kommer sånt litt tidligere), så jeg tror ikke det nødvendigvis tyder på fødsel.
summer85 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2011 jeg er også 3 gangs.. er 36+2 (38+2 i forhold til menstermin) her kommer det ikke sammen med kynnere egentlig.. men hva vil nedpress si da?
megh Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 nedpress kan være tegn på modning, men bør ikke. Men om du er enten 36 eller 38 uker så er det jo ikke lite sannsynlig at fødsel er like om hjørnet. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå