Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg er sunnmøring, og er vant med å regne en halv kake per hode. Det innebærer nok til mer enn en restefest, men overdådige kakebord er en viktig tradisjon her, og da finner alle noe de liker :)

Om du er lenger sør fra vestlandet kan du sikkert halvere antallet kaker, og er du østlending kan du stille med et par kaker (Mitt inntrykk er at østlendinger er skikkelig kjipe når det gjelder kakebord. Bodde noen år på østlandet og ingen av de innfødte tilbudte noensinne å komme med kake når noe ble feiret. Kun mine sunnmørsvenner og ei venninne fra bergen kom med tilbud om kake).

jeg bor på østlandet.. :) vi blir 22 stk til dåpen.. og det er inkl 5 unger under 7 år.. vi skal ha 5 kaker.. sjokoladekake, suksessterte, gulrotkake, stor kringle og bestilt marsipankake (dåpskake 22 biter)... også blir det noen muffins..

har regnet ca 4 pers pr kake.. :) :)

jeg bor på østlandet.. :) vi blir 22 stk til dåpen.. og det er inkl 5 unger under 7 år.. vi skal ha 5 kaker.. sjokoladekake, suksessterte, gulrotkake, stor kringle og bestilt marsipankake (dåpskake 22 biter)... også blir det noen muffins..

har regnet ca 4 pers pr kake.. :) :)

trenger ikke å lage noen kaker selv.. blir laget av venner og familie..

men skal lage hele koldtbordet selv da.. utennom noen av salatene som blir laget av søstern.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...