Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg fant ut at jeg var gravid har jeg trodd det var en jente inni der. Alle andre har sagt til meg at de tror det er en gutt,men ingenting har forandret den følelsen jeg har hatt. Nå fikk jeg det bekreftet på ultralyd at det var en jente. Er det flere som har fått bekreftet at magefølelsen stemte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magefølelsen min har stemt for andre gang. Følte jente med nr 1 og det ble jente. Føler jente nå også - ultralyd uke 19 bekreftet jente :-) Stol på magefølelsen din. Kjenner flere som har fått rett ved å følge den

Skrevet

Stemte for meg sist gang, det var en jente. Denne gangen sier magefølelsen også jente, så gleder meg til UL...!

Skrevet

temte ikke for meg eller noen rundt meg sist gang jeg var gravid, alle trodde gutt og det var jente, denne gangen er jeg sikker på at det er jente (igjen er alle andre det og). Men ultralyd imorgen vil forhåpentligvis bekrefte hva som gjemmer seg i magen! Så spennende*!!!!

Skrevet

Det stemte for meg også: drømte at jeg fikk en jentebaby så ble ikke overrasket da jordmor bekreftet dette. Lykke :)

Skrevet

Første svangerskap følte jeg gutt og det ble jente,2 svangerskap følte jeg jente og det ble jente,3 svangerskap følte jeg gutt men det blir 3 jenta:)

Skrevet

Jepp, med førstemann var jeg overbevist om gutt og gutt ble det. Denne gangen har jeg hatt jentefølelse nesten siden før jeg ble gravid, og jordmor på ultralyd mener det er jente inni der.

Skrevet

Jeg følte jente veldig tidlig, og drømte etterhvert også at det var jente flere ganger, og de sa jente på ul også. Likevel greier jeg ikke helt å tro det er sant før jeg har født henne, hehe. Litt redd for å kjøpe inn masse rosa og så har vi blitt lurt ;p

Skrevet

Skrev her igår at den ikke stemte med første mann, og det gjorde det visst ikke denne gangen heller. Hehe, neste gang (hvis det blir noen neste gang) skal vi tro motsatt av magefølelsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...