Gå til innhold

"press" i magen

Snart3barnGro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er uka etter deg, men har det samme. Tror nok at det er kynnere. Det er i allefall det jeg regner med at det er. Har hatt kynnere siden i uke 16. Hadde det med snuppa også. SÅ lenge det ikke gjør ondt så er det ikke skummelt. Husk også at det er to der inne som krever sin plass, og livmora er nok allerede strukket nesten til maks..

Er uka etter deg, men har det samme. Tror nok at det er kynnere. Det er i allefall det jeg regner med at det er. Har hatt kynnere siden i uke 16. Hadde det med snuppa også. SÅ lenge det ikke gjør ondt så er det ikke skummelt. Husk også at det er to der inne som krever sin plass, og livmora er nok allerede strukket nesten til maks..

Jeg har hatt kynnere siden uke 13. Hadde det med førstemann også og gikk 16 dager over tiden, så er ikke noe særlig bekymret. Det er første når kynnerne blir vonde og regelmessige at det bør lyse en varsellampe. Mine har vært vonde også, men det har ikke hatt noen innvirkning på livmorhalsen. Du skal vel begynne å måle livmorhalsen din du også, så da vil de jo avdekke evt endringer. Ville ikke bekymret meg.

Jeg er forresten 31 uker på vei... Hjelp ja!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...