Gå til innhold

2010 ble ett nytt rekordår for bivirkningsmeldinger...

Anbefalte innlegg

Meldingene om skader og bivirkninger fra Pandemix var blant disse.

"...... i alt ble det meldt inn 1148 mistenkte bivirkninger av vaksinen Pandemrix, etter at 2,2 millioner nordmenn ble vaksinert for svineinfluensa, i den hittil største massevaksinasjonen i Norge.

Av disse viser rapporten at 306 mennesker fikk alvorlige bivirkninger, som narkolepsi, lammelser og spontanaborter.

Det ble også meldt 17 tilfeller av spontanaborter og dødfødsler etter vaksinering mot pandemi i løpet av 2010.

I en rekke av disse tilfellene finnes det andre, sannsynlige årsaker til hendelsene, mens i enkelte tilfeller har årsaken ikke kunnet fastslås, heter det i rapporten fra Statens legemiddelverk. (Ja, akkurat... ingen overraskelse å lese dette fra legemiddelverket)

I tillegg ble det meldt inn ni tilfeller av narkolepsi hos Pandemrix-vaksinerte, og seks tilfeller med Guillan-Barré syndrom etter pandemivaksinasjon. Syndromet gir akutte svakheter i kroppen, og kan i verste fall lamme pustemuskulaturen...."

Vi holder fortsatt en solid knapp på sunne levevaner og riktig kosthold :-D

Les mer her:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10086037

Fortsetter under...

Artikkelen har et viktig avsnitt: "I en rekke av disse tilfellene finnes det andre, sannsynlige årsaker til hendelsene, mens i enkelte tilfeller har årsaken ikke kunnet fastslås, heter det i rapporten fra Statens legemiddelverk."

Dette avsnittet diskrediterer selvfølgelig du Mx3, faktisk ved en nærmest hånlig kommentar om legemiddelverket. Samme legemiddelverk som gir deg de andre tallene du flasher rundt deg og bruker for alt de er verdt.

Du viser jo bare nok en gang hvordan du siler ut enkeltargumentene som bygger din egen sak og neglisjerer alle argumenter som går deg imot. Dette er klassisk cherry-picking, kanskje din eneste velutviklede egenskap som har fremkommet i dette forumet noen gang.

Jeg klarer ikke å se din motivasjon for å fortsette med det sedvanlige, og beklager ordbruken; pisspreiket i dette forumet.

Jeg sverger herved en ed på at jeg aldri noen gang skal slutte å debunke skiten din her inne!!

Applaus fra meg også, Morten.

Forresten, mamma-x-3, når begynte Legemiddelverket å være fienden din? Jeg trodde det var Folkehelseinstituttet. Det er i hvert fall sistnevnte du tidligere har rettet ditt nokså dårlig begrunnede (for ikke å si ubegrunnede) hat mot.

Hva har du imot Legemiddelverket, unntatt kanskje en passe stupid konspirasjonsteori?

• 4 uker senere...

Klapper for mammax3. Du er flink.

Disse drugs-tullingen hadde tatt imot enhver vaksine uten å stille spørsmålstegn. Jeg sitter å leser gjennom idiotien som florer inne på denne debatten. Jeg har hørt rykter om at flere av de er ansatt i legemiddelindustrien og FHI. Mange har stilt spørsmål om dette. Dette forumet diskuterer flere steder på nettet. Det sies at en av de er ansatt i FHI og en i GSK, jeg aner ikke om dette er sant, men noen må jo betale de for å bedrive spam her 24 timer i døgnet Større drugs-pushere skal man lete lenge etter : )

Fint om du gadd å skrive to linjer om hva Mamma-x-3 er så flink til, i og med at hun ikke har kommet opp med annet enn udokumenterte påstander i de 300 trådene hun har startet i dette forumet siste par åra.

Når det gjelder hvem som er ansatt hvor så ser jeg ikke helt relevansen. Er man inhabil om man jobber i FHI og faktisk har KUNNSKAP om det man snakker om?

Min oppfatning er at FHI-ansatte ikke gidder å bruke tid på slike forumer som dette, da det er grenser for hva slags idioti man skal bruke tida på. For min egen del har det gått en liten djevel i meg, det er enste grunn til at jeg fortsatt er her ;)

En liten ting til. "Drugpushere" finner du knapt her inne. Alle konkrete henvendelser mht medisinering henviser vi videre til primærlegen til den enkelte. Det er nemlig en avgjørelse vi ikke kan ta via nett, spesielt siden vi ikke er medisinsk personell.

Eneste pusherene vi ser her er D-vitamin-gjengen og de som forfekter naturlig utvelgelse i ekte Darwinisktisk stil; Den sterkeste overlever.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...