Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til ok steder å gå og ta pedikyr/fotpleie i Oslo? Ikke noe fancy eller svindyrt. Trenger bare noe helt basic, med filing, negleklipping etc. Behøver ikke nødvendigvis massasje og full pakke.

Har pleiet føttene mine selv helt frem til nå, men nå er det så langt neeeeeed! :-/ Armene er ikke lange nok og alt er i veien. Off! Blir svett og anpusten bare jeg bøyer meg ned for å tørke tærne omtrent....

Vil så gjerne fortsette å ha litt presentable sandalføtter nå i sommersesongen (og i alle fall når det nærmer seg fødsel og sykehusbesøk... ), men må jeg altså kaste inn håndkleet på hjemmepedikyren nå og la noen andre overta frem til fødselen.

Takk for alle tips! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143240951-pedikyrfotpleie-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg går hos Afroditeklinikken i Oslo, 450 kr. De filer pusser og gjør neglene pene, har du mye hardhud og vondter er dette kanskje en litt light variant, men for meg funker det bra. De tar leggene også for 200 ikke så verst pris det heller synes jeg.

Hei Ellois!

Let opp en "lokal" fotpleier i den bydelen du bor. De er gjerne billigere enn om du går for fotpleie/pedikyr på SPA og skjønnhetssalonger.

Jeg går til en autorisert fotpleier og betaler 450 kr gangen. Hun lakker ikke negler og sånn, men fjerner hard hud, klipper og steller neglene osv. Helt herlig, spesielt nå når man er ekstra tung :-)

Hvis du orker å kjøre litt så bor jeg nær Lillestrøm, 20 min fra Oslo. Jeg er hudterapaut og gjør behandlinger hjemme. Tar 300,- for pedikyr. Billigere enn salong, men samme behandling. Gjør også voks, brasiliansk og andre hudbehandlinger.

Vil ikke legge ut nr mitt her, men send meg gjerne en mail på [email protected] så kan du få nr mitt der. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...