Gå til innhold

Jippi snart i gang igjen.....:):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 uker etter en MA i uke syv så er det klart for nytt forsøk igjen. Kjenner og ser at TR er på vei,.. og det bare 21 dager etter aborten. Det gikk da fort synes jeg. Håper klinikken har ledig plass en uke før jeg egentlig skal i gang.... Kanskje jeg skal ringe de nå og si at jeg tror mensen kommer snart, eller bør jeg vente til den er her tro???

Har kun tre egg igjen på frys så håper hvert fall to av de overlever.... Denne gangen hååååååper jeh på klaff. Var i kortvarig lykkerus sist forsøk, men nå vil jeg tilbake og være der leeeeeeeeeenge.

Har bestilt meg babyklister( aner ikke om jeg bør bruke det men????), og jeg skal gå på blodfortynnende i tillegg denne gangen ( albyl).

Har også tatt folat og omega3 en god stund nå, så nå håper jeg den lange ventetiden snart er over. Baby i februar / mars 2012 er målet mitt nå.

Noen flere som skal i gang nå snart????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg :-D Startet på progynova og Klexane 16. mai

Jeg trodde TR skulle komme før helgen, da jeg tidlig i forrige uke begynte å føle på det. Men den kom til vanlig tid, ca 30 dagers syklus. Er jo litt vanskelig å vite når kroppen starter syklusen sin etter en abort, da HCG'en kan henge litt i. Men supert at du allerede snart er i gang :-)

Denne gangen skal det gå for oss begge!

Jeg har bestemt at jeg skal ha baby i 37-års presang i februar :-)

Skal på UL neste fredag og skal samtidig også få tatt flere blodprøver i forbindelse med habituell abort. Men håper at jeg slipper å forholde meg til de resultatene og at jeg kan reise på ferie 22. juni med baby i magen :-)

Skrevet

Stoppet opp her,.. kanskje det bare var spotting,.. så da må jeg sikkert vente en uke:( Håper den kommer snart. Jeg vil i gang NÅ:)

Krysser alt jeg har for deg Glow:)

Skrevet

Håper du er i gang snart, forstår utålmodigheten din. Vi er jo mer enn overmoden for en baby og vil ikke kaste bort tid med venting på TR. Men er veldig glad for at du fikk et nytt forsøk før sommeren, tenker det gjorde bearbeidingen etter aborten lettere. Da tennes det en nytt håp som man kan fokusere på i all håpløsheten og sorgen.

Selv sliter jeg litt med Klexane sprøytene, jeg hater lange nåler (og samboeren blir direkte dårlig av å se på en nål). Så det er en indre kamp hver kveld for å få stukket den inn, men med tanken på at det er dette som må til for å få en baby, så går det tilslutt.

Har også opplevd økt problem med å sovne på kvelden (sliter litt fra før), så lurer på om det kan være Klexanen som gjør at kroppen min ikke faller til ro. Er stup trøtt, men bruker 2-3 timer på å sovne og da er det ikke mange timer til jeg må på jobb. Krysser fingrene for at det er tilfeldig og ikke en reaksjon på Klexane. Den skal jo ikke ha slike bivirkninger....Men skal jo ikke klage, jeg er superfornøyd for at jeg får prøve dette og håper inderlig at det hjelper.

Skrevet

Mensen på plass:) Progynova start i kveld!!!! Juhuuuu

Skrevet

Jeg skal i gang med progynova neste uke. Og det venter 3 egg på frys hos oss også!!! Håper dei klarer opptininga og slimhinna mi skal bli som den skal og ingen follikker osv.... her blir det sikkert innsett rundt den 10. juni, bursdagen min ;)

Skrevet

Heisann Aurora.

Er i gang med fryseforsøk jeg også. Skal til ul på mandag, og da håper jeg på innsett ikke lenge etterpå :) Har 6 egg på frys, så håper inderlig at noen av de overlever opptiningen.

Masse lykke til :o)

Skrevet

Krysser fingre for at spiren sitter denne gangen! Jeg starter på spray neste uke, med planlagt uttak i uke 26 - og håper også at vi lykkes nå. Jeg har dessverre aldri fått noen egg på frys, og har måttet gå gjennom fullt forsøk hver gang. Heldigvis har jeg ingen bivirkninger av medisinene!

Lykke til Aurora, og dere andre!

Skrevet

UL om en uke:):) Håååper alt er som det skal......

Lykke til alle oss. Vi må lage en tråd som heter MAI- JUNI - JENTENE!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...