Gå til innhold

ul i dag og 7 uker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vettskremt jeg...med min baggasje burde kanskje dette være en enkel sak, men fy jeg kjenner panikken og angsten krype uten på huden min. Aner ikke hvordan jeg skal komme igjennom dagen i dag.

Mest av alt frykter jeg at det ikke er liv=( er så redd........=((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var inne å leste på profilen din da jeg ble "nysgjerrig" på nicket ditt.

Vil bare si masse, MASSE lykke til i dag - jeg unner deg ALT godt. Det fortjener du nå i dag!!! :)

Skal på UL selv straks. 9+1. Sliter jeg også, så vi kan jo krysse fingrene for hverandre? ;)

Lykke til igjen - dette går nok veien! ;)

Skrevet

Tusen takk, håper alt gikk like bra for deg som det gjorde for meg=) jeg fikk se et bankende hjerte og terminen ble 07.01.12. Forhåpentligvis så blir det ks i desember, men får se etterhvert hva som skjer...Måtte spiren vokse seg stor og sterk inni der, og ikke minst dine spirer=)

xxx

*klem*

Skrevet

Ønsker deg virkelig lykke til videre på ferden, denne gangen bare må det gå deres vei:)

Koz deg med svangerskapet, og lykke til videre:)

Klem fra meg

Skrevet

tusen takk Tirilgirl=)

Skrevet

Så flott at alt har gått bra!

For en lettelse det må ha vært:-)

Har fått med meg litt av historien din jeg også, og du er jammen meg tøff som er i gang igjen.- Det må jeg si er imponerende!

Håper du suser igjennom hele sv.skapet uten for mye plager og angst. Det hadde vært vel fortjent !!

Lykke,lykke til videre.-)

Skrevet

Gratulerer så mye:-)

Husker "historien" din fra ass. befruktning forumet...

Henger meg på det de over sier, håper du får et flott og problemfritt svangerskap! Det fortjener du!!!

Masse lykke til videre:-)

Skrevet

Tusen tusen takk jenter=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...