Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tok haste keisersnitt for 9 dager siden etter 13 t med rier og nådde vel 8-9 cm åpning. Har i de siste dagene hatt veldig vondt i halebenet, spesielt når jeg har mye luft eller må på nr 2 ..:) må nesten puste meg gjennom det, gjør så vondt.. Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært plaget med vondt i halebeinet etter ks. Lå 28 timer før det endte i hastekeisersnitt. Lille gull er nå 7 mnd og det er bedre, men ikke borte :( Har ikke snakket med legen om det, men burde kansje gjøre det snart hos meg kommer det hvis jeg sitter litt på harde underlag. blir så vondt at jeg ikke tør å røre meg.

Skrevet

Har du hatt vondt i halebeinet tidligere? Etter fødsel første gang hadde jeg så vondt at jeg ikke kom meg opp fra doen rett etter fødselen. Men etter en liten uke så ga det seg. og jeg har hatt diverse fall på snowboard osv som har gjort at jeg har hatt rimelig vondt tidligere. Grudde meg veldig til fødsel nr 2 pga halebeinet, men merka ingenting!

Skrevet

jeg hadde også KS, men dette var planlagt pga seteleie. jeg slet også veldig den første uken med vondt i halebeinet, men det gav seg av seg selv.

Skrevet

Hei

Først og fremst, gratulerer så mye med baby!

Som nevnt under her kan dette fint gå over av seg selv etter en periode og når man får mer naturlig gange igjen vil det også kunne myke opp! Akkurat nå er det jo bare 9 dager siden som du skriver så du kan se det an littegrann...

Når det er sagt vil jeg anbefale deg at du ikke lar det gå altfor lang tid dersom dette ikke gir seg. En kontrolltime hos kiropraktor eller naprapat kan gjøre hverdagen til et mirakel igjen:-) Halebenet kan veldig ofte få seg en skikkelig påkjenning, til og med brudd og dette er ikke noe særlig og gå med over lang tid. Dette påvirker både bekken og ryggsøyle, så ta det tidlig så slipper du at det blir enda verre.

Jeg hadde det samme som deg. Prøvde en liten periode, men til slutt sovnet faktisk hele rumpa når jeg satt, visnet i bilen etc.Hjalp ikke å trille tur eller noen ting. Fikk 3 behandlinger og så var det som å få en ny kropp. Det ble lettere å løfte og bære sønnen min, inn og ut av bil og treningen funket igjen:-))

Masse lykke til. Se det an en uke - kanskje to, og så ta en time. Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, men det finnes flere som er særdeles gode på dette med "graviditets-caser".

LYKKE TIL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...