Gjest Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Herlighet! Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli nervøs/stressa. Vi skal ikke ha noe stort selskap eller noen ting. Kun 15 stk på kake og kaffe etter vi har vært på tinghuset, men jeg er stressa allikevel. Før jobb klokka 3 må jeg få tak i hvit strømpebukse og kjøpe hårfarge for jeg har så klart glemt å farge håret(!). Etter jobb må jeg dra til bestemoren min som har vært så snill å låne seg bilen min, etter jeg har henta den må jeg dra til sjefen min i en annen kommune for ho skal sminke meg. Når jeg kommer hjem må jeg farge håret og finne frem alt til i morgen. I morgen må jeg hente søsteren min på flyplassen halv 8 på morgen, så hente sjefen min, bli sminka, kjøre sjefen på jobb, dra til frisøren og så til vielsen. Og kjolen min er ikke ferdig!!!! Stress!!!
Galathea73 Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Ja, det blir alltid stress på slutten, men det er jo verdt det :-) Gratulerer og lykke til i morgen!
Gjest Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Takk Så absolutt verdt det ja! Men det som stresser meg mest er at jeg ikke har fått kjolen min enda som skulle legges opp
nalina Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 gratulerer så mye med den store dagen i morra:)))
mammantil2+1 Skrevet 19. mai 2011 #6 Skrevet 19. mai 2011 Gratulerer så mye! Det er alltid litt stress på slutten, merkelig nok ordner alt seg på mystisk vis:-) Lykke til og kos deg/dere i morgen.
jobber med saken har klart det Skrevet 19. mai 2011 #7 Skrevet 19. mai 2011 Lykke til:) Alt blir stress på slutten:) Men det er verdt det:)
Aina87 Skrevet 19. mai 2011 #9 Skrevet 19. mai 2011 Det hørtes stressende ut ja.. men det ordner seg nok.. Gratulerer så mye! kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå