Hortensia85 Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Hei jenter Jeg var på kontroll hos jordmor i dag og hun kunne fortelle at nå var de fått beskjed på at det var kommet "retningslinjer" ang barbering nedentil i forhold til fødsel som de skulle informere oss om. Det var altså det at man ikke bør barbere seg fra navelen og ned etter uke 36 pga større infeksjonsfare o.l. ved feks hastekeisersnitt og rifter osv. Vet ikke helt om eg skal høre etter på rådet, men det var nå hvertfall det som ble sagt og eg tenkte å nevne det her
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 puh....*puste lettet ut* da slipper jeg å tenke på høvelen mer om 3 uker og kan konse kun om leggene:) det er vaaaanskelig for tiden å prøve å få det sånn någenlunde bra,blir mer skabbete for tiden. da blir det heller en lettere stussing fremover )
Hortensia85 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2011 Hehe ja jeg tok en runde med høvelen i blinde i går (delvis hjelp av et speil) men er ikke så lett lengre med den svæææææære magen i veien hehe
Moonfreckle Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Fra navelen og ned? Da går jo legger også innunder denne oppfordringen?
Hortensia85 Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2011 Tror nok desverre ikke helt at beina hørte med i tipset...er jo liten sjangs for infeksjon nedentil ved rifter eller i såret ved ks om man barberer beina... Så kan vel kanskje rette det til mellom navelen og knærne hehe Men hvis det hjelper så kan vi jo alltids bare late som at det gjelder og la beina også være i fred, er ikke helt lett å shave de heller for tiden så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå