snart3co Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Hei jenter Noen som har erfaring med disse bringebærkapslene? Er det forskjell på bringebærkapsler og bringebærBLADkapsler? Når startet dere eventuelt med disse? Og til de som allerede har født.. var det noe effekt?? Har gått til innkjøp og planen er å starte i uke 30..bare litt usikker på om dette er litt tidlig!? :-)
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Det er bringebærBLADkapsler og -te som er anbefalt å bruke. Mener de fleste anbefaler å starte i uke 36 eller litt tidligere, ville ikke selv starta så tidlig som uke 30. Brukte kapslene sist og var veldig fornøyd - fra riene startet til fødselen var over tok det bare 6 timer, og jeg er operert for celleforandringer også - da sier de at åpningstiden vanligvis tar lenger tid enn for andre! Revnet ikke heller, så jeg har ihvertfall god tro på at kapslene hjalp:-) Starta å ta dem denne gangen i uke 35, håper på like gode reslutater denne gangen også.
wjkcg Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Sjekk denne artikkelen. http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article670313.ece Går på råd man kan se bort fra, der fagfolk også kommenterer på bringebærkapsler.
Klar for nr 3! Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Jeg drakk bringebærblad te fra uke 35. Hadde en bra fødsel, kjapp, men veldig intens. kommer til å drikke det denne gangen også.. men fikk vite (husker ikke fra hvem) at man ikke skulle begynne med dette før uke 35.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Bortkastede penger! Jeg har vært igjennom en fødsel med, og en uten. De holdt ingenting av det de lovet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå