Gå til innhold

Hvor kjenner dere spark i uke 24?

Anbefalte innlegg

Lille frøkna i magen er tydeligvis av det veldig aktive slaget og sørger for at jeg ikke får så mye fred og ro. Fint på en måte for jeg slipper å bekymre meg for lite liv, men hun holder meg mye våken om nettene for tida.

Har to barn fra før og da synes jeg å huske at sparkene var rundt navelen på denne tida. Minste lå i seteleie frem til uke 37 så da slapp jeg så mye romstering. Denne frøkna sparker meg allerede i ribbeina! Synes det er utrolig tidlig for å ikke snakke om slitsomt.Har bare kommet til 23+4 idag. Sparkene er harde og jeg skvetter til noen ganger. Har morkaka på fremsiden så jeg lurer på hvordan det ville vært om den lå bak....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143240310-hvor-kjenner-dere-spark-i-uke-24/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:)

Jeg er 24+4 og har morkaka på fremsiden:) Kjenner sparkene litt her og litt der. Har ikke blitt sparket i ribbebeina enda, men babyen er veldig aktiv ned mot blæren. Hender ofte at jeg må løpe på do fordi babyen romsterer så mye nedi der. Men er veldig glad at babyen er så aktiv, for da slipper jeg å bekymre meg så mye. Virker som h*n har det fint der inne:)

Jeg er 25+1 i dag. Jeg kjenner sparkene litt overalt, men MEST langt ned. det er skikkelig ubehagelig. Spessielt om kveldene når jeg legger meg, begynner han å sparke nedover. Blir skikkelig trøkk på blæra. Jeg pleier å tulle med at det kjennes ut som han prøver å sparke seg veg ut :P hehe.. Det er veldig godt at babyen er aktiv! :) da vet man at den har det bra, og at alt er som det skal. Det er jo koselig også da. men ubehagelig til tider :P hehe..

Hei:)

Er 25+3 i dag, har også en veldig aktiv baby i magen:)

Men min baby ligger i seteleie enda ivertfall, så den sparker ikke så høyt oppe..

Har merka at babyen sparker mye hardere i denne uka, enn før, og oftere.

Er igrunn bare glad for det, da vet jeg at alt er bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...