Snart 2 gull Skrevet 19. mai 2011 #1 Skrevet 19. mai 2011 Hei... Trenger litt hjelp av dere efarne.. er så lenge siden jeg fikk førstemann at det føles som alt er glemt. I går kveld og i natt har jeg hatt sinnsykt nedpress i magen og på blæra. Kjennes ut som jeg må tisse konstant.. Hvis jeg har sitti lenge på do så kommer det noe veldig lys rosa urin.. Holder jeg på å miste? Eller kan det være noe annet..? Setter stor pris på svar, skal til legen om en time..
Snart 2 gull Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #2 Skrevet 19. mai 2011 Glemte å skrive at jeg er 8 uker på vei..
siljesa88 Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Heisann! Dette høres veldig ut som en urinveisinfeksjon. Da tisser man masse, og når man nesten er ferdig med å tisse, kan det komme noe blod. Svir/stikker det litt når du tisser? Ring legen og fortell om symptomene. Er det en UVI, er det greit å få ordning på det
Snart 2 gull Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2011 Du skulle vært lege du :-) For du har helt rett. Jeg har fått en urinveisinfeksjon og alt er bare bra med babyen :-) Så da er det bare å hive innpå med medisiner, og håpe på en god natt's søvn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå