Gå til innhold

Innom fra 3.tri - hva trenger man i fødebagen på St.Olav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare to år siden sist jeg var der, men husker ikke. Får man det man trenger av bleier, håndklær, klær ol. til baby mens man er på barsel, eller er det ting man må ha med sjøl?

Annet man bør huske/tenke på utover det man måtte ønske å ta med til eget velvære og pleie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lå på hotellet, ikke på barsel. Der var det bleier og klær til baby. Også bind og bleier til mor. Jeg tok heldigvis med meg noen av de søte nettingtrusene :-p fra føden for det var det ikke på hotellet. Så det jeg savnet på hotellet var nettingtruser og ammeinnlegg.

Skrevet

Jeg lå også på hotellet og der har de egentlig det meste. Men det er korslig å ha med egne klær til babyen og noe å lese på. Hvis man oppdager at det er noe man mangler er det butikker i nærheten også, så da er det bare å sende mannen!;)

Lykke til i tiden framover!:)

Skrevet

Det er kjekt å snike til seg noen nettingtruser om du skal på hotellet, ja. Jeg fikk én på hotellet, i tillegg til den jeg fikk rett etter fødselen, men da var det ikke tale om å få flere. Da måtte man vaske de man allerede hadde istedet.

Nå var jenta vår et lite knøtt, men vi skulle gjerne hatt litt mer klær og enerbleier. De klærne de hadde på hotellet drukna hun rett og slett i, og de har bare toerbleier, som ble utrolig stort for vår del ihvertfall.

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg låg på barsel og du får alt av klær og bleier til babyen, både 1'er og 2'er bleier. Eller de har skjorter og truser, så greit å ha med egne klær om du vil ha noe annet på babyen :)

De har bleier og store bind til mor, jeg blødde ikke så mye etter dag 4 og spurte etter mindre bind men det hadde de ikke, så tar gjerne med en pakke selv.

Man får fylle opp skapet på rommet så mye man vil, bare hent det man trenger i skapene på gangen. Håndklær, truser, bind osv.

Ta med deg lypsyl og en god håndkrem for det er fryktelig tørr luft der.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...