Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

24 dager igjen, og nå med halsbetennelse :( så småtten har værsågo å holde seg inne til jeg er frisk igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

40 dager igjen idag :)) og endeleg høggravid..;))

Skrevet

67....*sukk* lurer på om tiden står stille av og til!

Skrevet

7 dager igjen å håper noe skjer snart...

Skrevet

7 dager OVER termin!!! Oh my... Jeg har vært klar i mange uker nå! Skikkelig rart å gå så langt over termin, og egentlig nesten slutte å vente. Kanskje han bare har lyst å bo der inne??

Skrevet

51 dager igjen :))

Skrevet

41 dager og høygravid i morgen! Men har følt meg det en stund i praksis...

Skrevet

5 daga til menstermin og 12 daga til ultermin :D Gud kor tida flyg!Syns det va æ nettopp som satt her å skreiv opp sånn 70 daga og sånt på de her trådan :)

Skrevet

3 dager igjen. Var til lege i dag, og lillegutt har festa seg. Legen tvilte på at jeg trengte å komme på kontroll neste uke. Håper virkelig han har rett!

Skrevet

23 dager igjen her :)

Skrevet

1 dag over termin her, og kjenner igjen det dere andre skriver om at dere bare har gitt opp og funnet dere i at h*n vil bli der inne =P (Skal sies at alle har vært overbevist om at jeg kom til å føde 1 uke før termin, så føler egentlig jeg har vært på overtid i over en uke allerede). Men nå har jeg funnet meg i at han kanskje ikke har tenkt til å bli et 2011 barn i det heletatt, kanskje han heller vil komme i 2012? =P

Skrevet

2 daer over termin her og. Sitter med 3-4 cm åpning å gjort d lenge nå. Bejynnt på andre omgang med riestimulerende akupunktur. Men babyen trives tydlikt godt innider, så føler at nå kommer ein til å gå konstant gravid her.

Skal til jordmor i morgen, så håper ho kommer på noe lurt :)

Skrevet

64 dager igjen her! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...