Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager igjen!

Har forhåpentligvis ikke mange dager igjen til babyen kommer, så nå må jeg jo bare benytte anledningen til å telle ned her mens jeg kan.. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 :-) skjønner virkelig ikke at lille frøken er her om bare pittelitt over en uke!

Skrevet

3 dager igjen, og jeg er så klaaar for å møte junior :)

Skrevet

2 dager på overtid her.. Har nesten gitt opp ventingen, har jo vært klar i flere uker jeg..

Nå kan han bare bli der inne ;)

Skrevet

4 DAGER OVER... buhuuuuuu

Skrevet

8 dager igjen til ul termin her:)

men hun må gjerne bare finne veien ut før det :P

Skrevet

33 dager - og skal flytte til nytt hus om 13 dager, huttetu!!

Skrevet

2 dager til første termin, 8 til ul termin. Sikkert en mnd til noe skjer... :( Nesten gitt opp nå.

Skrevet

her er vi 5 DAGER OVER ! ;p

Like skuffa hver morgen jeg våkner og ingenting er skjedd .. vil gjerne ha prinsessa mi i fanget snart .. hehehe..

Ha en fin rugedag ;)

Skrevet

Her er vi 5 dager FORBI termin .. Så er spent på prinsessa mi nå , om hun vil ut ;) jeg vil gjerne ha henne i fanget snart ;)

Ha en fin rugedag

Skrevet

29 dager til ul termin og 14 dager til menstermin =)

Skrevet

TRe dager på overtid og ingen tegn til noe som helst. Formen er strålende, men var våken heeeeele natta. Bare lys våken uten noe ubehag eller noe som helst.

Begynner å bli spent på fødselsen...

Skrevet

67 dager igjen :)

Skrevet

22 dager igjen :) Kan gjerne komme før den tid for min del, er klar for fødsel akkurat NÅ :)

Skrevet

57 dager igjen, men etter kontroll på sykehuset i går ser det ut til at de vil ha henne ut et par uker før... Da blir det jo noen dager mindre..juhu..

Skrevet

31 dager igjen og veldig spent:)

Skrevet

26 dager :)) føler at det nærmer seg:)

Skrevet

70 dager igjen, og bare 30dager til jeg er høygravid!!:):):):)

Skrevet

Her er det 38 dager igjen til UL terminen.. Så nå er det nedtelling for fullt :-)

Skrevet

Menstermin i dag:)

Ul-termin om 4 dager.

Men våknet kl 06 i morges av masse tak, som nå har stoppet opp, så jeg rakk en tur på butikken og fikk handlet inn litt sistelitenting, som bleier, mesoft, brystvortekrem osv. Kom plutselig på at jeg egentlig har tatt det litt for med ro!

Nå skal bagen pakkes:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...