Gå til innhold

ææææ 2 uke tilbake????

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ul i går og jm ville ha meg tilbake på ny time om to uker for hun klsrte ikke å måle ordentlig og ville egentlig sette meg tilbake 2(!!!!!!!!) uker for å være sikker!!! nekta på at det kunne stemme for jeg har sånn ca peil på når jeg blei gravid pluss at da kan jeg jo ikke ha vært mer enn noen dager på vei når jeg testa positivt! hun ba meg komme om to uker da for ny måling og endelig terminsetting da.. håper virkelig ikke jeg blir satt tilbake så mye som to uker.. syns tia har gått sakte nok som det er:(:(

meen over til noe positivt da:) nedi magen så lå det ei litta fin frøken og vinka til oss:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er heldig som får komme tilbake på ny ul. Jeg ble satt tilbake 11 dager til tross for 2 tidlige ultralyder, eggløsningstester og tidlig graviditetstest. Men neida, jeg måtte bare finne meg i terminen, det var bare sånn det var:s

Skrevet

Eg blei satt tilbake 15 dager på ordinær ultralyd. I mitt hode kan ikkje det stemme, det vil sei at eg ikkje var lengre enn et par dager på vei då eg testa positivt, samme som deg. Var på ny ultralyd i forrige uke for å sjekke en muskelknute på livmoren, og då tok eg det opp med legen som tok ul. Han fekk heller ikkje dette til å stemme, då eg hørte hjertelyden tydelig hos legen i uke 9, i forhold til den nye terminen min. Har fått ny time til vekst-estimering senere, så får me koss knøttet vokser :)

Lykke til med svangerskapet og lille frøkena :)

Skrevet

Kjedelig å bli satt tilbake da.... En kollega av meg ble satt tilbake nesten 7 uker hun, til tross for at hun testet omtrent på dagen hun skulle hatt mens.... skjønner ikke helt hvordan det går til. fosteret måtte ha lagt i en slags dvale eller noe sånt...

Skrevet

jeg ble også satt tilbake en del med førstemann. jeg visste at det var feil, men ikke snakk om noen ny ul der nei. jeg ble da naturlig nok livredd for å gå over iom at jeg ville være 1mnd over termin (min egen termin) før jeg ble igangsatt -i verste fall. helidigvis tok jordmoren jeg gikk til kontroll meg på alvor og sa at hvis jeg gikk helt fram til ul-termin skulle jeg få overtidskontroll allerede da. jenta kom 31 dager før termin hun, og på sykehuset sa de at de må bli flinkere til å høre på mor -vi har som regel rett ;)

Skrevet

Den er kjip. Jeg ble satt tilbake 20 dager med førstemann jeg. Jeg selv ville at det bare skulle være 13 dager tilbake, for det fikk jeg til å stemme med min syklus, men ikke nesten tre uker! Småen ble født dagen før MIN termin, åtte dager før UL-termin. Håper terminen din ikke blir justert fullt så mye neste gang da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...