Gå til innhold

Vår lille gutt på snart 8 mnd, tok sine aller første skritt idag :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så stolt av han :) Han stod og holdt seg fast i bordet, og plutselig slapp han, og gikk 2-3 skritt bort til en stol. Utrolig gøy å se stoltheten i øynene hans i det han gjorde det :) Heldigvis var både meg og pappaen hjemme, så vi fikk se det begge to , oj for et stort øyeblikk for to stolte foreldre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy da! :-) Det var utrulig tidlig.

Vi har baby på snart 9 mnd. og vi går bare å venter på at han skal slippe taket og gå sine første skritt. Må sei at eg gleder meg.

Skrevet

Oi! Det var en gutt som vil tidlig ut å utforske verden:) GRATTIS og så fint at dere begge fikk sett det da:) skjønner godt at dere er stolte:) blir hektisk fremover nå;)

Skrevet

Så sprek liten gutt du har, skjønner godt at dere ble stolte da=)

Får håpe at han tar det litt rolig fremover nå da, så det ikke blir så altfor mye knall og fall på ham- det er noe med det å skyndte seg sakte;)

Skrevet

flinke lille gutten din! Klart du er stolt. :)

Her skrives alle små og store begivenheter inn i boka så snart han har gjort noe nytt, man glemmer så fort synes jeg, særlig når det skjer nye ting hele tiden :)

Skrevet

Oi, gratulerer!

Vår lille tass på 8 mnd er langt fra å i det hele tatt komme seg opp på alle fire, så vi må nok vente en god stund til. Men utrolig kjekt å se alle små fremskritt som kommer og milepæler som blir nådd:)

Skrevet

Så utrolig morro :D Blir liv i stua fremmover nå!

Gleder meg til lille gullet mitt begynner å gå også, men blir vel lenge til enda.

Hun er 9mnd og resier seg så vidt opp når hun er i sprinkelsenga, ellers bare sitter hun og ruller rundt :P Vil ikke krabbe en gang :P

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Gratulerer så utrolig mye :D Og så bra at begge to var hjemme og fikk se det!! Der var dere heldige..

Gutten min var tidlig ute med krabbing, (5,5 mnd)..og reiste seg opp og gikk etter møbler ca 1 uke etter det...men han har enda ikke gått uten å holde i noe (8,5 mnd nå). Han slipper seg, men det ser ut som han får litt panikk, så han setter seg bare ned igjen..hehe!

Igjen, gratulerer så mye!! morsomt å høre om en som er sååå tidlig ute :D

Skrevet

Det er første gangen jeg har hørt om en baby som tok sine første skritt før fylte 8 måneder. Det var jammen ikke verst!

Grattis med det stolte øyeblikket :)

Skrevet

Så gøy! Gratulerer! Blir travelt her etter :)

Skrevet

Takk for alle superkoselig meldinger :)

Dagen idag har han fortsettet med å reise seg opp og gå , han går bare et par tre skritt av gangen, før han setter seg ned da, men syns han er veldig flink :)

Jeg er såå glad for at han kan gå før han begynner i bhg om 3,5 mnd , det gjør alt så mye lettere for han :)

Skrevet

Så gøy :))

Artig at dere begge var hjemme og fikk sett det :))

Skrevet

Så moro:)

Min sønn på 17 begynte også å gå da han var 8 mnd, gikk skikkelig da han var 9 og spillte fotball da han var 10 mnd:)

Min datter begynte å gå ved 11-12 mnd alder, og skikkelig da hun var 13 mnd

Sønnen min på 10 mnd både rullet krabbet og reiste seg veldig tidlig. Har gått og stått rundt bordet siden han var 7 mnd, men tør ikke å slippe seg enda. Han løpe-krabber istedet hehe. Alltid moro med de første stega:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...