to+en til! Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Når begynte dere å kjenne hver eneste dag? Jeg er ganske sikker på jeg kjente noe allerede i uke 11, og de siste ukene har jeg garantert kjent små bevegelser. I dag klarer jeg ikke å huske om jeg har kjent noe som helst? Men er bare 15+3(evt 15+5) i dag da, så kanskje det ikke er vanlig å kjenne hver dag eller? Blir uansett bekymret...Kjente veldig mye for to dager siden, litt mindre i går. Men det var jo en dag der jeg nesten ikke satt stille. Så kan jo hende der var bevegelser jeg ikke fikk med meg.
Juluol Skrevet 19. mai 2011 #2 Skrevet 19. mai 2011 Hei! Det er ikke et "krav" at man skal kjenne liv daglig før uke 24!:-) så du trenger ikke være bekymret:) nyt d lille som er foreløpig
Vi3&EttLiteFrø;) Skrevet 20. mai 2011 #3 Skrevet 20. mai 2011 Hei! Jeg har kjent liv siden uke 12 nå, samme med forrige Er i uke 16 nå og tar meg i å bli bekymret selv når jeg ikke kjenner noe (like mye)hver dag... MEN, det er som andre skriver her...det er flere uker til vi SKAL kjenne liv hver dag..Mange må vente veldig my lenger før de kjenner den første bevegelsen...Vi får nyte det vi kjenner og prøve å slappe av med det!=))
to+en til! Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2011 Ja, får vel bare prøve å slappe av. Men ikke så lett å ikke bli bekymret når en først har kjent liv jevnlig. Har kjent i dag også da, så alt er nok i skjønneste orden der inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå