sjettejuli Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 tror ikke det var proppen, for den har gått de andre gangene, og det var mye mer. Har mye kynnere og nedpress, to dager over termin. Erfaringer?
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Jeg hadde mye blodslim dagen før fødselen satte igang med rier
ketchup Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Hei, kan dessverre ikke hjelpe deg, men er omtrent i samme situasjon som deg. Begynte i natt med mye magevondter og løs mage. Det fortsatte med tak utover morgenen, og endret ikke karakter om jeg la meg ned eller stod.Så oppdaget jeg mye slim med blod i, så tenkte jeg skulle ringe føden. Hun sa det var tegningsblødning og at jeg mest sannsynnelig var i gang. Kynnerne kommer hvert 15 min, med litt pluss/minus, og nå er de veldig vonde...Jeg fortalte henne at jeg hadde time i morgen hos jordmor, men hun mente jeg kom til å føde før det. (jeg hadde veldig rask fødsel sist, så skal ikke drøye for lenge. Man blir jo veldig usikker, men nå er de så vonde at jeg sliter med å puste meg gjennom de... Når jeg reiser meg, kommer de med en gang, og veldig nedpress... Uff, kjenner jeg er litt nervøs nå, 10 år siden sist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå