Gå til innhold

Hva skal du ha som barnehagevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke bestemt meg enda. Men jeg kjøper garantert brukt fra finn.no eller noe slikt.

Har du bestemt deg? Evt. kjøpt inn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vår bhg har vi soverom med reisesenger, så vi slipper det heldigvis:)

Men hadde nok valgt en brukt simo eller noe lignende som er god og lun og som en kan ha hele soveperioden :)

Skrevet

Har brukt en 30 år gammel simo som mamma har gjemt på, funka godt i barnehagen helt til snuppa vokste ut av den:) regner med nestemann blir å bruke den samme

Skrevet

Der står det en sportsvogn som er brukt og gammel. Trenger ikke kjøpe inn noe dyr vogn som skal stå i barnehagen!

Skrevet

Minste overtar nok sovevogna som 2åringen bruker i bhg nå. Det er en romslig emmaljunga duo vogn. Har brukt den til to barn og den fungerer utmerket som sovevogn, selv om jeg ikke er veldig begeistret for den i andre settinger..:)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer
Skrevet

Jeg er litt usikker ennå. Det avhenger av hvor vogna står om natten. Vi bor i gåavstand fra bhg, så tanken er å trille bort hver morgen, men når hverdagen begynner for fult, så tviler jeg på at vi gjør det hver dag liksom. Hvis vognene oppbevares inne om natten, så bruker jeg den vi har (Simo kombi), men om de står mye ute og oppbevarers i skur om natten, så kjøper jeg en brukt en på nettet. Jeg kommer nok til å gå for Simovogn da også. Er veldig fornøyd med Simovognene.

Skrevet

Har kjøpt en Brio- vogn. Viktig at ryggen kan legges helt ned. :)

Skrevet

Skal nok bruke simo kombi som storesøster brukte. Bare sportsdelen.

Skrevet

I barnehagen guttungen begynner i til høsten, har de reisesenger inne på et eget soverom, og de har egne vogner til å bruke når det er vær til å sove ute :) Vognen er emmaljunga edge eller noe slikt, skulle visst være gode og romslige :) Glad vi slipper å bruke penger på ennå en vogn :)

Skrevet

Vi har en etter eldstemann..

Kjøpet en brukt simo sportsvogn på finn.no for 500 kr..

Skrevet

Brukte den samme vogna som vi bruker til daglig med forrigemann. Trillet henne ofte hjem med den også, eller satte den i bilen og tok den med. Jeg så ikke at noen andre i barnehagen satte igjen vogna si der etter barnehagetid. Vi har en Brio kombivogn, bruker den til vesla nå, så den fungerer fortsatt =) Ser den er litt slitt på den hetta, men regner med at den overlever et barn til =)

Skrevet

Fant en TFK på finn.no som var i god stand og billig. Den legges så og si helt ned i ryggen, og passer så lenge hu sover i bhg. Har TFK hjemme også, som jeg nå bruker til minstemann, så derfor jeg ville ha det i bhg også, så har jeg to gode vogner når vi trenger det på tur en gang i mellom:) Har nettopp også fått tak i en brukt og billig TFK søskenvogn, så her i familien er det TFK som gjelder:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...