skju Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 har så mye kynnere.. mens smerter.. verking i rygg.. nedpress.. Men er bare i uke 37 så det kan fortsatt ta veldig lang tid. Skulle bare ønske jeg kunne blitt ferdig har snart ikke kropp til mer. Det hørtes jo så flott ut for en mnd siden da alle skulle hjelpe til med 2åringen når det nærmet seg ( er ganske dårlig og har vært det ganske lenge) men nå er det plutselig ingen som skal hjelpe til. blir så trist og lei når jeg vet de passer de andre barnebarna hele tiden, og det bare for at foreldrene skal ha fri sammen.. Vær så snill å la meg føde snart...
prøverigjen:) Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 ja huff tar på dette her!!! hadde noen uker hvor jeg følte meg topp from, men nå føler jeg meg utslitt hele tiden, er 2dgr over termin. tv`n er god å ha nå om dagen. da går daga`n alikevel;) skal på overtidskontroll på sykehuset om 6dager. håper virkelig noe skjer før det!!! håper at du kan få avlastning med 2 åringen. kanskje spørre litt rundt. ..? viktig at du får hvilt og er uthvilt til fødselen... får håpe at noe skjer før tiden, kan jo være;) lykke til!!! klemmer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå