Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 fint åttedelt lite embryo var igjen og klar for videre ferd på mandag 16 :) så nå er vi spente på hvordan denne rugetiden skal bli og ikke minst blodprøvesvaret. Tok dere hjemmetester før blodprøven eller venta dere på det svaret? Krysser alt vi har for at dette skal gå <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei så spennende. Jeg ventet til jeg tok blodprøve, tok med meg urinprøve samme dag. Fikk greie på da at jeg var gravid. Da var vi så glade. Er nå i uke 20 og alt er bare bra. dette går helt sikkert bra. Hilsen m240

Skrevet

Så gøy, gratulerer :) regner med det tar noen dager før blodprøvene gir fra seg et svar nemlig :( nei dette blir spennende for oss :)

Skrevet

Da jeg hadde hatt innsett tok jeg ingen blodprøve, bare vanlig graviditetstest hjemme, det var det klinikken ba meg om.

Og den var positiv! Jeg er også 20 uker nå, med tvillinger:)

Lykke til!

Skrevet

Aha, det er klinikken som ønsker blodprøve av oss, eller av min bedre halvdel da. Men regner med vi kommer til å ta en hjemmetest om vi må vente på svaret :P Det er jo fryktelig nervepirrende denne ventingen da :) så utrolig gøy med tvillinger, er det enegget eller toegget? :) gratulerer såå mye til deg og dine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...