Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Er det noen som har denne stakken og som kan anbefale meg hvor jeg kan kjøpe den til best mulig pris? Jeg har sett meg ut to forskjellige, men føler at jeg går meg bort i bunadsbutikker.. Er det noen som har erfaring med http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=19020210 norske bunadstradisjoner? De blir sydd i Kina? Bor forresten i Oslo men kan alltids bevege meg litt utenfor bygrensen:) Tuuusen takk for svar!!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Vær så snill, ikke kjøp Kina-bunad! For det første: De som syr disse får luselønn, og kanskje knapt nok det. For det andre: De norske tradisjonene blir skrekkelig utvannet. Synes vi bør ta vare på våre egne tradisjoner på noe såpass sært som folkedraktene våre.
Mamma'n til H og A + spire Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Mener du at du er fra Oslo og har ingen tilknytning til Telemark?
Knøttefrøken Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Hvor ser du at den blir sydd i Kina? Jeg ønsker meg også denne bunaden, jeg var så dum at jeg sa nei når jeg ble tilbudt til konfirmasjonen, og nå har jeg passert 30 og har kjempelyst på bunad. Blæ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå