alltid en sliter Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Hei og hå!!! Vet ikke helt hva jeg skal tro... Er 6+4 i dag og var på UL i dag,ville ha tidlig Ul for å se at det var liv i og med at jeg hadde en SA i fjor. Jordmoren såg ET bankende hjerte,jeg hadde glemt brillene så jeg såg ikke noe,men samboeren gjordet. Men så blei jordmoren litt usikker.... Så sier hun at det er 2 hjerter,så ble det en innvendig UL for å dobbel sjekke det. JODÅ,det stemte det. 2 bankende hjerter, 2 egget tvillinger. Jordmoren hadde store ønsker med å fylle meg videre i og med at hun ikke hadde sett et sånn tilfelle før så tidlig(uke 7). Normalt sett er det i uke 11 at en finner ut om det er tvillinger eller ikke. Ganske snodig....verken jeg eller samboer har tvillinger i familien som vi vet om. Krysser fingrer og tær for at dette går godt!!
Blinkimom Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 OJ, så gøy da!!! Gratulerer så masse med to småttiser i magen!!
minlilleHelene Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 woww sinnsykt spennede. Jeg trodde det nesten var umulig hvis man ikke har andre i familien som har tvillinger.. Dobbel lykke , gratulerer så mye....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå