Kicam Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Klaffet det for oss nå?? Er 8dpo idag og merker mye rart og har hatt følelsen siden el at det klaffet, så nå er jeg virkelig spent på å høre hva dere kjære spådamer ser:) Jeg: 280389 Han: 050784 Jeg ser tilbake hvis det er ønsket:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 veel, jeg er ikke helt sikker men får veldig positive energier, om det er ønskeenergiene dine jeg plukker opp eller ikke kan jeg ikke si 100% sikkert men jeg føler sterkt at du får et barn tidlig på året i 2012...så da kan d vel stemme at du blir gravid nå Om du orker se tilbake, så lurer jeg på hvordan fødselen min vil starte, og når? evt hvor stor ungen er, kjønn og om d blir vaginal el ks?? jeg er f.13.04.83...ellers om du får opp noe annet rundt fødsel klem
ønsker * magetroll <3 Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 heisann jeg får opp veldig positivt på at du er gravid nå, for får opp februar som fødselsmnd, og det er vell det som blir terminmnd? lykke til! ser du noe ang graviditet på meg? 210488 på forhånd tusen takk
HOPE08 Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 heia får opp morgenkvalme p deg hehe føler baby på deg nå hvis du ikke er d nå så er d veldig nerme deg får opp februar mars på deg jeg har en tråd vil du se? og om sambo får ønske sitt snart:) tråen er langt oppe begynner med pliz loock takk og lykke til
Kicam Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2011 Hei stratosen_er mamma_ Tusen takk for svar! Tar selvfølgelig en titt tilbake:) Har du termin denne mnd alt?? Jeg får opp 28. mai ganske sterkt her nemlig:) Har du termin da? Jeg får opp ei jente hos deg, rundt 3000gr:) Jeg ser ikke noe keisersnitt i din fødsel, så blir nok en vanlig fødsel:) Masse lykke til og kos deg de siste dagene i svangerskapet:) Klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 ja jeg har ultermin 25.mai men min egen termin er vel 28:) håper du har rett ang jente og vanlig fødsel selv om jeg håper at hun kommer LITT før hehe har en del kynnere for tiden som kan vere ganske slitsomme menmen;) takk fo at du tok en titt....føler du at jeg takler fødselen bra? tar d lang tid? hard fødsel? klem!!
Kicam Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2011 Heo tyrjente88:) Tusen takk for at du så på meg:) Har virkelig følelsen denne gangen:) Tok en titt på deg, og jeg får opp graviditet på deg på sensommeren/høsten.. August/september:) Får ikke opp noe kjønn nå, men kan prøve å ta en titt nærmere:) Håper virkelig du ikke trenger å vente så lenge:) Lykke til med prøvingen så lenge:)
Kicam Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2011 Hei BeskyttetAvEngler:) Svarte deg på tråden som du ønsket, begynner å bli trøtt for kvelden, så kan prøve å se etter graviditet på deg i morgen kanskje, hvis du vil det:) Tusen takk for svar, håper dere alle har rett:) og at magefølelsen min stemmer nå! Klem
Kicam Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2011 Jeg får opp at du takle fødselen greit, du har selvfølgelig nerver, men dette går fint:) Hmm, får opp at fødselen kan t litt tid ja, men ser desverre ikke hvor lang tid nå.. Begynner å bli litt trøtt nemlig:p Men fødselen går fint:) Kjempeglad på dine vegne:) Klem
-mtp- Skrevet 18. mai 2011 #10 Skrevet 18. mai 2011 hei får opp mars på deg .... Men mulig det kan vere fødsels mnd, tror mer på posetiv test i juni mnd, enn mai... Evt om du tester posetiv no kan du gå over termin og litt ut til 5 mars.... Lyst å se tilbake? forlovelse? graviditet? jobb? huskjøp/ evt flytting? 17 04 86
#Aurora har tre gutter# Skrevet 18. mai 2011 #11 Skrevet 18. mai 2011 Hei,før opp neste et ja på deg her,enten er du det nå eller så er det like főr.masse lykke til.Ser du om jeg før flere barn,når og kjønn?f.28april82.
kaos83 Skrevet 18. mai 2011 #12 Skrevet 18. mai 2011 hei jeg får opp et ja å deg jeg også) håper det stemmer:) ser du om jeg får fler, evt når? og om du får opp noe innen jobb hadde det vært supertt:) 011083
Kicam Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 19. mai 2011 Hei mtp Takk for svar:) Nå er det litt i seneste laget merker jeg på å prøve å spå, men jeg får opp en stor endring i september:) ser ikke helt hva det er, men skal ta meg en ny titt i morgen:) da har jeg fått sovet litt ut:)
solrose1 Skrevet 20. mai 2011 #15 Skrevet 20. mai 2011 hei.. oisann..her er det masse fruktbarhet føler jeg.. får opp graviditet på deg nå..mai-juni.. ser dere får ei lita snuppe... vil du se på meg? jeg lurer på det samme som deg.. når blir jeg gravid?er jeg gravid nå? eller kommer mensen/el snart? kjønn? født020469 han 210164 klem
Kicam Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #16 Skrevet 20. mai 2011 Hei Aurora:) Tusen takk for svar:) Håper det nesten jaèt er fordi jeg er 10dpo nå Hehe, krysser hvertfall fingrene;) Jeg får opp mars på deg, men er litt usikker på årstall.. 2013 muligens.. men jeg får hvertfall mars sterkt opp her, også en gutt:) Så i følge det jeg får opp ser det ut som at det blir fire gutter på deg;) Takk for svar igjen:)
Kicam Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #17 Skrevet 20. mai 2011 Hei -mtp- Jeg tok en titt igår, og jeg får opp september veldig sterkt her, men jeg sliter virkelig med å se hva som skjer. Så om det er flytting, graviditet eller noe annet får jeg dessverre ikke opp nå:/ Kanskje ta en titt nærmere? Ser hvertfall at september er en utrolig viktig måned:) Takk for at du så på meg
Kicam Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #18 Skrevet 20. mai 2011 Hei fomle med to prinsesser:) Tusen takk for svar:) Jeg får opp ei jente med en gang her, men hun kommer ikke med det første..2013, men vet ikke om du blir gravid da og fødselen skjer i 2014..Var litt vanskelig å se dette:p Men ser ut som unnfangele i 2013 og jenta kommer i 2014:) Fikk dessverre ikke opp noe om jobb nå.. :/
Kicam Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #19 Skrevet 20. mai 2011 Hei Solrose1:) Takk for svar og i lige måde egentli, får også opp fruktbarhet sterkt hos deg.. Men er litt usikker på om du er gravid eller om EL er like rundt hjørnet, litt vanskelig å se. Litt ustabil syklus? Men graviditet er ikke langt unna føler jeg uansett:) Så håper på at det er graviditet jeg får opp her:) Uansett lykke til med prøving, krysser fingrene for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå