MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Lillegutt er endelig vokst av seg disse 30minutters duppene, bank i bordet! Ellers dvs den første duppen sover han lenge (ca 1,5-2 timer..), men den andre duppen sover han fortsatt en halvtime. Syns dette fungerer veldig godt for oss, med en lang dupp sånn i 10-tiden, og en liten dupp rundt kl 14. Så dvs at lillegutt sover mellom 2 og 2,5 timer til sammen på dagtid,. Min mor syns dette virket litt lite til en 8mnd gammel baby... Det bryr jeg meg ikke noe om, dette fungerer helt flott for oss Bare lurte på hvor mye deres småtroll sover på dagtid?
Lykkemin Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 her er lilleprinsen snart 7,5 mnd og han sover mellom 2-3 t dagene, noe alle barna i barselgr gjør så tror nok dette er ganske så vanlig
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Synes dette høres helt normalt ut, her sover lilleloppa som regel ca 2,5 timer om dagen: 1,5 time første blund, og ca 1 time siste blund (noen ganger bare 30 min). Jeg tror nok at jenta mi ville blitt litt overtrøtt hvis hun ikke hadde sovet noe etter kl 14.30, men hvis dette funker for dere er det jo greit=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå